Kurczaki inne niż inne. „Zagrodowy” Młodą Marką Sukcesu 2015

– Fundamentem silnej marki są prawdziwe wartości: konkretna misja, wizja i odważna strategia. Silna marka wymaga pasji, cierpliwości, uwagi, wysiłku, poświęcenia i empatii – przekonuje Krzysztof Terlikowski, prezes firmy SEDAR S.A., produkującej Kurczaka Zagrodowego, nagrodzonego tytułem Młodej Marki Sukcesu. Partnerem głównym konkursu jest PKO Bank Polski.

Publikacja: 11.01.2016 13:25

Krzysztof Terlikowski, prezes SEDAR S.A.: Zaczynamy, pod wpływem trendów promujących zdrową i naturalną żywność, poszukiwać dobrej jakości produktów. Coraz częściej czytamy etykiety i komunikaty na opakowaniu. Doskonałym przykładem zmiany nawyków żywieniowych jest sukces Kurczaka Zagrodowego. Konsumenci, którzy raz go spróbowali, zazwyczaj pozostają mu już wierni. Dlatego coraz częściej dostajemy pytania, dlaczego tak szybko znika z półek...

Niezaspokojony popyt – marzenie każdej firmy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem