Aktualizacja: 10.05.2017 13:20 Publikacja: 10.05.2017 13:04
Foto: tv.rp.pl
Gość przyznał, że jedną z najsilniejszych kompetencji, którą firmy rodzinne w sobie widzą to umiejętność budowania silnych, rentownych relacji z klientami. - Ten wynik w badaniu nas nie zaskoczył - stwierdził Jarocki.
- Lekko zaskakujące były dwie kompetencje w których rodzinni się czują tak sobie. Tylko ok. 43-46 proc. respondentów powiedziało, że kompetencje zarządzania ludźmi w firmach i nowe technologie są u nich w miarę na dobrym poziomie – dodał.
Najpewniej do końca czerwca, prawie rok później niż pierwotnie planowano, powinniśmy podpisać kolejną umowę na z...
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas