Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.12.2017 06:08 Publikacja: 18.12.2017 20:00
Bielik M-346 ma zrewolucjonizować zaawansowane szkolenie polskich pilotów
Foto: AdobeStock
– Nie darujemy ewidentnej nierzetelności w realizacji kontraktu. Nie może być tak, że włoski koncern nie wywiązywał się z umowy, a z braku maszyn AJT w centrum szkolenia pilotów w Dęblinie tłumaczyło się przed opinią publiczną kierownictwo MON – mówi Bartosz Kownacki, wiceszef resort obrony, odpowiedzialny za modernizację armii. Według wiceministra kary umowne naliczane z powodu nieterminowej dostawy bielików – bo taką nazwę noszą w Polsce lekkie odrzutowce M 346 zamówione w koncernie Leonardo, sięgają ok. 100 mln zł. – Na pewno nie ustąpię. Nie zabraknie mi determinacji, aby upomnieć się o swoje. To oznaczałoby, że jednego bielika otrzymalibyśmy od włoskiego producenta za darmo – tłumaczy wiceminister.
Sięgające już miliona ludzi straty rosyjskich wojsk na ukraińskim froncie, które według danych zachodnich są naj...
KE chce definitywnie zablokować Nord Stream. Wielka Brytania inwestuje miliardy w atom. Rząd Donalda Tuska wdraż...
Idący na giełdę producent odzieży i wyposażenia dla służb mundurowych finalizuje rozmowy z inwestorami instytucj...
NATO chce zwiększyć zdolności do obrony przeciwlotniczej i przeciwrakietowej o 400 proc. Akurat w tym obszarze P...
Dziś pojawi się ostatnia partia 40 pomysłów deregulacyjnych. Deregulacja szacowana na początku na 300 pomysłów r...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas