Reklama
Rozwiń
Reklama

Na Celowniku Marcina Piaseckiego - Biznes Odpowiedzialny

Tematem programu Marcina Piaseckiego „Na Celowniku” jest Biznes Odpowiedzialny. W ostatnim czasie firmy mocno angażują się w działania, które ogólnie nazywane są "biznesem odpowiedzialnym". Starają się m.in. niwelować szkodliwy wpływ na środowisko, angażują się w działania społeczne, wspierają organizacje pozarządowe. Temat odpowiedzialnego biznesu zyskuje na znaczeniu dzięki wdrożeniu unijnej dyrektywy nakładającej obowiązek ujawniania danych niefinansowych na niektóre największe spółki oraz instytucje finansowe w Polsce.

Publikacja: 19.12.2016 12:07

Fenomenem w obszarze społecznego zaangażowania biznesu jest Fundacja Dorastaj z Nami, którą założyło aż 27 największych polskich firm, często konkurujących ze sobą na polu biznesowym, które potrafiły zjednoczyć się w solidarnej misji społecznej, czyli niesieniu szeroko pojętej pomocy edukacyjnej dzieciom osieroconym przez osoby pełniące służbę publiczną – żołnierzy, policjantów, strażaków i ratowników górskich.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama