Reklama
Rozwiń

Płatności w biznesie cz. 2: Decydujesz się na terminal? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Klienci coraz częściej pytają, czy mogą zapłacić kartą i są zdziwieni, kiedy słyszą przeczącą odpowiedź? To znak, że należy pomyśleć o zamówieniu terminala płatniczego, aby zapobiec niezadowoleniu klientów, lub nawet ich utracie na rzecz konkurencji. Następny krok to określenie typu urządzenia, które usprawni pracę i będzie spełniać oczekiwania klientów. Oto kilka porad, które powinny pomóc w dokonaniu właściwego wyboru.

Publikacja: 18.07.2019 10:54

Płatności w biznesie cz. 2: Decydujesz się na terminal? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Polacy coraz częściej nie noszą przy sobie gotówki. Zazwyczaj mamy przy sobie tylko „plastik”, czyli kartę płatniczą albo płacimy za pomocą telefonu czy innego nowoczesnego nośnika zastępującego typową kartę. Co ciekawe, jak pokazały badania przeprowadzone na grupie  1000 Polaków, płatności elektroniczne chociaż cieszą się zainteresowaniem młodych to najbardziej popularne są wśród osób w średnim wieku (45-65 lat). W ten sposób lubi płacić aż 3 na 4 z nich. Płynie z tego prosty wniosek - ograniczając klientom możliwość wyboru sposobu płatności wyłącznie do gotówki, tracimy nabywców, którzy pójdą ze swoją kartą tam, gdzie będą mogli z niej skorzystać.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1224
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1224
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1223
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1221
Świat
Podcast „Rzecz o geopolityce”: NATO przeciw Rosji. Kosmiczna Polska i chińskie zakupy