Reklama

Agnieszka Grotkowska - Musisz wiedzieć, co sprzedajesz

Aktualizacja: 10.03.2017 07:57 Publikacja: 09.03.2017 23:01

Sprzedaż mieszkania to proces, do którego musimy się bardzo dobrze przygotować. Przede wszystkim trzeba je odpowiednio wycenić. Dobra wycena to porównanie cen na rynku, przyjrzenie się konkurencji, sprawdzenie, czy mieszkań w okolicy jest dużo i czy jest na nie popyt.

Ważny jest też marketing. Lokal musi być atrakcyjnie przedstawiony potencjalnym klientom. Na pewno trzeba go gruntownie posprzątać, pozbyć się nadmiaru rzeczy, naprawić usterki.  Ofertę warto umieścić na popularnych portalach. Można też powiesić banner z informacją o sprzedaży na ogrodzeniu albo balkonie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Nowe mieszkania. Koniec dwucyfrowych wzrostów cen
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
Podaż biur w Warszawie zmalała. Luka się pogłębia
Nieruchomości
W nieruchomościach powiało nowoczesnością. Jest i AI
Nieruchomości
Wystarczą proste rozwiązania, by uregulować najem krótkoterminowy mieszkań
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Więcej certyfikacji w mieszkaniówce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama