Rynek polski jest największym dla węgierskiego przewoźnika. Wizz Air ma w naszym kraju 5 z 25 baz, zatrudnia 1,3 tys. osób. W wyniku restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych ogłoszonej przez premiera Mateusza Morawieckiego obowiązujących od północy 15 marca 2020 roku, linia zawiesza wszystkie loty w polskiej siatce połączeń do odwołania— czytamy w informacji przewoźnika.

Pasażerowie Wizz Aira z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą informowani drogą elektroniczną o kolejnych krokach do podjęcia. Na konta pasażerów, którzy z powodu zamknięcia polskich granic nie mogli skorzystać z odwołanych rejsów Wizz Aira zostanie automatycznie przelane 120 proc. pierwotnej wartości rezerwacji do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air.

Osoby, które nie mogły polecieć Wizz Airem mają jeszcze drugą opcję : zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę. W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot całkowitej kwoty pierwotnej wartości rezerwacji.

Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety – informuje przewoźnik.