fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Rusza sklep internetowy Lidla. Podbije sieć?

Bloomberg
Lidl, drugi co do wielkości sprzedawca detaliczny rozpoczyna sprzedaż online.

Tego się można było spodziewać. Lidl rozpoczyna sprzedaż internetową produktów i to kolejna odsłona internetowej akcji sieci. Na początek w sklepie online pojawi się wyłącznie oferta produktów niespożywczych.

W ofercie e-sklepu znajdzie się 650 produktów. Będzie on dostępny dla klientów już w najbliższy piątek. Jeśli chodzi o metody płatności za zakupy, to dostępna będzie cała ich paleta, od kart czy przelewów po Blik-a.

Z kolei jeśli chodzi o metody dostawy, to oferta jest także dość standardowa, choć Lidl przynajmniej na tym etapie nie oferuje dostawy do paczkomatów. Nie będzie też opcji samodzielnego odbioru zamówienia w sklepie. Dostawa zakupów o wartości ponad 150 zł będzie darmowa. Zwrot będzie możliwy w ciągu 30 dni za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Czy firma poszerzy ofertę o żywność? Na obecnym etapie nie ma o tym mowy, ale jak podkreśla prezes Lidl Polska taka opcja nie jest jednoznacznie przekreślona i w przyszłości jest to otwarta kwestia.

Firma uruchomiła już wcześniej sklep internetowy z alkoholem, jednak klienci musieli zakupy odbierać osobiście. To efekt rozbieżności interpretacyjnych odnośnie sprzedaży alkoholu przez internet.

Działa też serwis internetowy Lidl Podróże z ofertami turystycznymi.

Przeczytaj też: Po wakacje do sklepu. Lidl zaczyna sprzedaż wycieczek

Decyzji Lidla trudno nie łączyć z obowiązującym od roku zakazem handlu w niedzielę. Sprzedaż online pozwala nawet na prowadzenie dostaw w ten dzień.

Przeczytaj też: Zaskakujący raport rządu o zakazie handlu. Zmian nie będzie

Zobacz także: W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

Pytanie kiedy na decyzję Lidla odpowie jego główny konkurent czyli Biedronka. Firma od dawna podkreśla że testuje różne modele sprzedaży. Prawdopodobnie jest również gotowa na e-sklep.

Lidl rozwija też aplikację mobilną. Korzysta z niej już 250 tys. osób.

Przeczytaj też: Aplikacja lojalnościowa Lidla może namieszać na rynku

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA