Aktualizacja: 09.04.2018 14:17 Publikacja: 09.04.2018 14:17
Kawiarnia "Hawana" w Warszawie
Foto: NAC
Po tamtym okresie została nam pamiątka. Pokutujący do dziś okropny zwyczaj zalewania fusów wrzątkiem i picia kawy w szklankach. Taka kawa właściwie nie nadawała się do picia. Mimo to stała się kultowym napojem w PRL.
Zanim jednak zdobyła w Polsce popularność, była towarem deficytowym. Po wojnie można ją było znaleźć tylko w nielicznych, prywatnych sklepikach lub w paczkach UNRA. Najczęściej była to ziarnista kawa w charakterystycznych brązowych puszkach ze złotym napisem „Cafe”.
Jeśli miałaby się ziścić prognoza ONZ, że w roku 2050 przy pozytywnym scenariuszu będzie nas tylko 32 mln, to zn...
Branża ubezpieczeniowa staje przed zupełnie nową sytuacją. Dziś wszelkie decyzje na drodze podejmuje kierowca i...
Prezes grupy banków spółdzielczych SGB Jarosław Dąbrowski uważa, że największym wyzwaniem będzie zbudowanie bezp...
Marek Gróbarczyk, minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej uważa, że priorytetem powinna być żegluga ś...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Marek Dziubiński, prezes Medicalgorithmics uważa, że powinniśmy stawać się gospodarką wiedzy, która tworzy zaawa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas