Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2018 17:49 Publikacja: 18.10.2018 17:43
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Największy w Europie tani przewoźnik stara się uporać z problemem buntu pilotów i pracowników pokładowych w kilku krajach spowodowanych warunkami umów o pracę.
W Polsce związek zawodowy pracowników pokładowych odmówił podpisywania nowych umów, jakie chce wprowadzić polska filia przewoźnika. Jacobs stwierdził jednak, że nowa umowa o pracę odzwierciedla lokalny rynek. - To lokalny rodzaj umowy, taki sam jak w Locie i w innych liniach - powiedział.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Wszystkie 34 Dreamlinery, jakie w swojej flocie mają Air India i IndiGo zostały na ziemi. Indyjski regulator dąż...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W długofalowej prognozie światowego rynku samolotów (2025-44), ogłoszonej na dzień przed największym na świecie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas