To piąty przewoźnik wspierany finansowo przez Neelemana, zaczął działalność w maju z 13 regionalnymi embraerami, obsługuje już 40 rejsów do 16 miast w Stanach. Samoloty produkcji kanadyjskiej zamierza używać z początkiem 2022 r. w lotach trwających ponad 2 godziny do miast niedostatecznie obsługiwanych przez większych przewoźników. np. do Tampa na Florydzie czy Norfolk w Wirginii. Nowe zamówienie zwiększa do 80 łączną liczbę kupionych maszyn Airbusa z Kanady, zapewniając Breeze drugie miejsce w USA, za Delta Air Lines.

- To pokazuje, że trwa wzrost transportu lotniczego — powiedział Reuterowi Neeleman po potwierdzeniu nowego zakupu. W przyszłym roku zamierza kupić 6 dodatkowych embraerów.

Breeze odbierze 26 października pierwszy samolot na 150 miejsc, przez następne 6,5 lat będzie odbierać po jednym co miesiąc z montowni Airbusa w Mobile, w Alabamie. Przy okazji producent pokazał pierwszy egzemplarz pomalowany na niebiesko, z jaśniejszymi pasami w części ogonowej.