Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.03.2019 21:00 Publikacja: 12.03.2019 21:00
Foto: ROL
Jak poważnym problemem dla afrykańskich linii lotniczych jest katastrofa samolotu Ethiopian Airlines?
Ethiopian Airlines to właściwie linia globalna, ma wszystkie niezbędne certyfikaty i nigdy nie miała poważnych problemów z bezpieczeństwem. We flocie ma ponad 100 samolotów i siatkę obsługującą ponad 120 kierunków. Lata na prawie wszystkie kontynenty, z wyjątkiem Australii, w tym do kilkunastu miast w Azji i trzynastu w Europie. Operuje między Dublinem a Los Angeles, a więc jest także certyfikowanym przewoźnikiem europejskim.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas