Mała linia lotnicza też może być bezpieczna

Certyfikatów są dziesiątki. Każda linia podlega przede wszystkim urzędowi cywilnego kraju, w którym jest zarejestrowana - mówi prezes Kenya Airways i były szef LOT-u Sebastian Mikosz.

Publikacja: 12.03.2019 21:00

Mała linia lotnicza też może być bezpieczna

Foto: ROL

Jak poważnym problemem dla afrykańskich linii lotniczych jest katastrofa samolotu Ethiopian Airlines?

Ethiopian Airlines to właściwie linia globalna, ma wszystkie niezbędne certyfikaty i nigdy nie miała poważnych problemów z bezpieczeństwem. We flocie ma ponad 100 samolotów i siatkę obsługującą ponad 120 kierunków. Lata na prawie wszystkie kontynenty, z wyjątkiem Australii, w tym do kilkunastu miast w Azji i trzynastu w Europie. Operuje między Dublinem a Los Angeles, a więc jest także certyfikowanym przewoźnikiem europejskim.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Transport
Uber ma kłopoty. Wyniki rozczarowały, najniższy wzrost od czasów pandemii
Transport
Donald Trump nie da pieniędzy na szybką kolej w Kalifornii
Transport
Konflikt Indii z Pakistanem. Mnóstwo lotów odwołanych bądź wydłużonych
Transport
Hiszpania, Grecja i Wielka Brytania też mają swoje „Radomie”
Transport
„Mój rower elektryczny” po nowemu. Dopłaty jednak będą, ale dużo mniejsze
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku