Reklama

Mała linia lotnicza też może być bezpieczna

Certyfikatów są dziesiątki. Każda linia podlega przede wszystkim urzędowi cywilnego kraju, w którym jest zarejestrowana - mówi prezes Kenya Airways i były szef LOT-u Sebastian Mikosz.

Publikacja: 12.03.2019 21:00

Mała linia lotnicza też może być bezpieczna

Foto: ROL

Jak poważnym problemem dla afrykańskich linii lotniczych jest katastrofa samolotu Ethiopian Airlines?

Ethiopian Airlines to właściwie linia globalna, ma wszystkie niezbędne certyfikaty i nigdy nie miała poważnych problemów z bezpieczeństwem. We flocie ma ponad 100 samolotów i siatkę obsługującą ponad 120 kierunków. Lata na prawie wszystkie kontynenty, z wyjątkiem Australii, w tym do kilkunastu miast w Azji i trzynastu w Europie. Operuje między Dublinem a Los Angeles, a więc jest także certyfikowanym przewoźnikiem europejskim.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Wizz Air rozpycha się na polskim rynku. Nowe samoloty nowe kierunki
Transport
Loty opóźnione i odwołane. Zamknięcie rządu w USA uderza w lotnictwo
Transport
Nowe wyzwanie dla linii lotniczych. Ryzyko podróży rośnie
Transport
Czeskim ekspresem przez pół Polski pojedziemy za 9 złotych
Transport
Konsolidacja zamiast wzrostu. Dlaczego Lufthansa nie nadąża za konkurencją?
Reklama
Reklama