Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.09.2017 16:49 Publikacja: 15.09.2017 14:42
Foto: 123RF
- Teatry stoją przed podwójnym wyzwaniem: jak promować swoje produkcje i jak spiąć budżet przy spadających wpływach z biletów i subsydiów - mówi Alexandre Vernier, stojący na czele agencji ODW Regie, która jest zaangażowana w całą akcję.
To właśnie agencja ODW Regie będzie odpowiedzialna za emisję czterominutowych bloków reklamowych przed rozpoczęciem spektakli - przez dwie minuty widzowie będą oglądać reklamy, a potem wyświetlone zostaną trailery sztuk, które wkrótce będą miały premierę.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Jan Klata, nowy dyrektor Teatru Narodowego na pięć kadencji, ujawnił plany na pierwszy sezon. Będzie pięć premie...
„Księgi sprośności” Macieja Wojtyszki z Danutą Stenką, Krzysztofem Tyńcem i Ireneuszem Czopem wyemitowaną premie...
Jan Klata reżyseruje „Krzyżaków” Sienkiewicza w Olsztynie na osiemdziesięciolecie Teatru im. Jaracza. To będzie...
Putinowska Rosja, owładnięta epidemią upadku, została na Festiwalu Salzburskim sportretowana w „Zamieci” wg Soro...
Scena Letnia Teatru „Po Kolei” zaprasza do Sali Sesyjnej Dworca Głównego PKP we Wrocławiu na weekendowe spektakl...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas