Reklama
Rozwiń
Reklama

Awaria Dreamlinera LOT-u. Pasażerowie zapłacili za naprawę

Załoga należącego do LOT-u Dreamlinera zauważyła na lotnisku w Pekinie, że awarii uległa jedna z pomp hydraulicznych. Konieczna była wymiana. Pieniądze na naprawę usterki zbierano wśród pasażerów - informuje "Newsweek". Sprawę skomentował rzecznik LOT.

Aktualizacja: 13.11.2018 05:07 Publikacja: 12.11.2018 14:17

Awaria Dreamlinera LOT-u. Pasażerowie zapłacili za naprawę

Foto: Pixabay

Pasażerowie lotu z Pekinu do Warszawy czekali na lot 10 godzin. Przyczyną opóźnienia była awaria jednej z pomp. Załoga po wylądowaniu w Chinach zauważyła wyciek płynu hydraulicznego.

PLL LOT ma podpisane umowy dotyczące obsługi technicznej ze wszystkimi lotniskami, na których lądują ich maszyny, jednak tym razem pojawiły się problemy. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Społeczeństwo
Czas wyrzucić hulajnogi z Warszawy? Na Zachodzie sobie poradzili. Paryż i Praga pozbyły się problemu
Społeczeństwo
Chińskie e-papierosy zalewają polski rynek. Sięgnął po nie już co drugi nastolatek
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani Polacy, którzy odeszli w ostatnim roku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Prawdziwy pożar w fikcyjnym bloku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama