Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2019 18:11 Publikacja: 19.09.2019 12:12
Foto: Bloomberg
Stowarzyszenie Otwarte Klatki od dłuższego czasu prowadziło rozmowy z siecią Biedronka w sprawie jajek z chowu klatkowego. Co prawda Jeronimo Martins Polska już dwa lata temu deklarowało, że z Biedronek znikną jajka „trójki”, jednak deklaracja dotyczyła tylko marki własnej. Co zostawiało furtkę dla marek innych producentów jaj. Teraz jednak, jak tryumfalnie ogłosiło stowarzyszenie Otwarte Klatki Biedronka zdecydowała się pójść o krok dalej.
Biedronka do 2025 roku wycofa całkowicie jaja z chowu klatkowego ze swojej oferty. Stowarzyszenie chce także, by sieć zrezygnowała z udziału takich jajek w wyrobach marek własnych (np. w ciastkach). Aktywiści liczą na to, że po udanej kampanii i rozmowach w sprawie jajek uda się osiągnąć także ten cel.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Małe smakowe wódki są bardzo popularne na stacjach benzynowych. Mają na nich większy udział w sprzedaży alkoholu...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s ogłosił, że jego firma macierzysta Unilever uniemożliwiła mu...
Sąd w Katowicach zgodził się na prośbę Henryka Kani, upadłego „króla kabanosów", o udzielenie mu listu żelaznego...
21 października w Warszawie odbyła się konferencja Plant Powered Perspectives 25. Uczestnicy zaprezentowali wiel...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas