Reklama

Polacy coraz bardziej lubią świeże. Rośnie rynek soków NFC

Raport KPMG pokazuje, że polscy konsumenci coraz chętniej szukają świeżych i pozbawionych sztucznych dodatków soków.

Publikacja: 20.04.2017 17:33

Polacy coraz bardziej lubią świeże. Rośnie rynek soków NFC

Foto: Bloomberg

Moda na zdrowe odżywianie ma coraz szerszy zasięg. Jeszcze parę lat temu soki NFC (not from concentrate, nie z koncentratu) były traktowane jako nowinka i nie cieszyły się specjalnym wzięciem u polskiego konsumenta kierującego się przede wszystkim ceną. Obecnie, rynek soków NFC rośnie bardzo szybko – analitycy KPMG szacują, że wartość sprzedaży tego rodzaju napojów wzrośnie z 26,5 mln euro w 2015 do 39,7 mln w roku 2020. Z kolei wolumen sprzedaży może w tym samym okresie wzrosnąć o ponad połowę. Nic więc dziwnego, że rosnącym popytem na soki NFC interesują się też sieci handlowe.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama