GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Sprzedawca ma prawo nie obsłużyć klienta, który nie ma zasłoniętych ust i nosa - powiedział rzecznik Głównego Inspektora Sanitarnego Jan Bondar.

Aktualizacja: 30.07.2020 10:44 Publikacja: 30.07.2020 10:11

GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Foto: Fotorzepa

dgk

- Chodzi o bezpieczeństwo pracowników sklepów, supermarketów, którzy z racji wykonywanej pracy mają kontakt z ogromną liczbą osób - mówił Bondar na antenie radiowej Jedynki.

Czytaj też: Bez maseczki w sklepie - dlaczego nie ma obowiązku poświadczenia

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów