Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.12.2019 07:48 Publikacja: 14.12.2019 07:03
Czy do środowej kolizji limuzyny wicepremiera Jarosława Gowina doszło z powodu małego doświadczenia kierowcy?
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz
Młody, niedoświadczony funkcjonariusz miał siedzieć za kierownicą rządowej limuzyny w środę, gdy doszło do kolizji na drodze nr 7 w Kuklinie koło Mławy. Wtedy to auto zderzyło się z ukraińskim tirem. Na szczęście nikt nie ucierpiał.
- Nie było żadnego zagrożenia ani dla życia, ani dla zdrowia. Byłem informowany potem, że kierowca nie naruszył żadnych przepisów – zapewniał później wicepremier Jarosław Gowin, który, gdy doszło do kolizji jechał na uroczyste posiedzenie Senatu Politechniki Gdańskiej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
„Czy Pani/Pana zdaniem rząd koalicji KO-PSL-Polska 2050-Nowa Lewica przetrwa do końca kadencji?” - takie pytanie...
– Pan prezydent trzema swoimi wetami zmusił rząd do tego, żeby zaczął pracować – mówił w TV Trwam Zbigniew Boguc...
Między prezydentem Karolem Nawrockim a rządem Donalda Tuska w ciągu kilku miesięcy doszło do wielu sporów, a z s...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nie wyobrażam sobie dobrej współpracy koalicyjnej, jeśli umowa wobec nas nie zostanie dotrzymana. Żadna koalicja...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas