Reklama

Kandydat na prezesa Polskiej Agencji Kosmicznej wpływa na konkurs?

Czy kandydat na prezesa rządowej agencji wpływa na konkurs? Tak wynika z informacji „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 02.06.2017 16:49 Publikacja: 01.06.2017 19:31

Wiceminister obrony Bartosz Kownacki kieruje pracami rady Polskiej Agencji Kosmicznej.

Wiceminister obrony Bartosz Kownacki kieruje pracami rady Polskiej Agencji Kosmicznej.

Foto: PAP, Adam Warżawa

Polska Agencja Kosmiczna (PAK) powstała w 2015 roku. Dba o rozwój nowoczesnych technologii i obecność Polski w kosmosie. Ta ambitna instytucja od ponad pół roku nie ma szefa, a obecnie trwa trzeci już konkurs na jej prezesa. „Rzeczpospolita" dotarła do materiałów, z których wynika, że jeden z kandydatów próbuje wpływać na przebieg konkursu. I odnosi na tym polu spore sukcesy.

Chodzi o płk. Piotra Suszyńskiego, który jest wiceprezesem PAK ds. obronnych. Uchodzi za kandydata popieranego przez MON. Do obecnego etapu konkursu przeszli jeszcze specjalista od obserwacji Ziemi dr Jakub Ryzenko oraz ekspert od radiokomunikacji prof. Józef Modelski. Ten ostatni uchodzi za kandydata Ministerstwa Rozwoju.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Kolejne kłopoty „Jaszczura”. Czy to Rodacy Kamraci mogą stać za pobiciem Adama Niedzielskiego?
Polityka
Co robić w razie wojny? Rząd roześle „Poradnik bezpieczeństwa” do wszystkich Polaków
Polityka
Jacek Nizinkiewicz: Atak na Adama Niedzielskiego. Czy Karolowi Nawrockiemu nie przeszkadza mowa nienawiści?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama