11 min. 29 sek.
LPP widzi potencjał w Azji Środkowej | OEES 2025
Firma odzieżowa LPP przyspiesza rozwój. Buduje nowe sklepy stacjonarne, zwiększa sprzedaż internetową, wchodzi na nowe rynki, a przy tym w coraz większym stopniu korzysta z nowoczesnych narzędzi, w tym opartych na sztucznej inteligencji.
Spółka ogłosiła niedawno strategię podwojenia przychodów do 2027 roku. Mają one wzrosnąć w trzy lata do 40 mld zł. - Są dwa motory napędowe tego planu. Pierwszy to rozwój sieci stacjonarnej, czyli otwieranie kolejnych sklepów, a drugi - rozwój e-commerce. To jest samonapędzające się koło zamachowe – mówił w studio „Rz” podczas kongresu Open Eyes Economy w Krakowie Przemysław Mitraszewski, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w LPP.
Aktualizacja:
19.11.2025 18:11
Publikacja:
19.11.2025 00:00