Aktualizacja: 16.03.2018 09:01 Publikacja: 16.03.2018 08:50
W stołecznej Arkadii otwarto w zeszłym roku rozbudowaną część gastronomiczną – Grand Kitchen.
Foto: materiały prasowe
Pierwsza niedziela objęta zakazem handlu za nami. Z rozmów z zarządcami dużych galerii wynika, że frekwencja wyraźnie spadła w porównaniu z niedzielami handlowymi. Jednak szeroko pojęta oferta gastronomiczno-rozrywkowa cieszyła się powodzeniem.
Według szacunków Retail Institute, sporządzonych na podstawie danych z ponad 110 centrów handlowych, odwiedzalność w tygodniu od 5 do 11 marca skurczyła się o 13,5 proc. wobec analogicznego okresu 2017 r. – oznacza to, że w galeriach pojawiło się o niemal 1 mln osób mniej niż rok wcześniej. Liczba odwiedzin w ciągu pierwszych sześciu dni tygodnia była niższa o 0,2 proc. rok do roku, co oznacza, że za spadek w ujęciu tygodniowym odpowiada pierwsza objęta zakazem handlu niedziela. Na niedzielę przypadło 2,8 proc. wizyt liczonych dla całego tygodnia wobec 22,8 proc. w najgorętszym dniu – w sobotę.
Zaułek Piękna, biurowiec w sercu warszawskiego Śródmieścia, Syrena Real Estate kupiła od spółki Manova Partners....
Jedna piąta oferty dewelopera dostępna jest na najtrudniejszym mieszkaniowym rynku. Spółka zapewnia o swej mocne...
Hale o powierzchni ponad 207 tys. mkw. dla Media Expert wybuduje w Łodzi Panattoni. Całkowita wartość inwestycji...
Mieszkania na wynajem instytucjonalny w Sochaczewie zaoferuje spółka PFR Nieruchomości. Osiedla z prefabrykatów...
Polacy nie rezygnują z planów odnowienia mieszkań i domów. Remontują więcej i szybciej – wynika z analiz portalu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas