Sto marek w bydgoskim outlecie

Pierwszy etap budowy centrum wyprzedażowego Smart Outlet Center w Bydgoszczy zakończony.

Aktualizacja: 31.05.2018 09:44 Publikacja: 31.05.2018 09:30

Sto marek w bydgoskim outlecie

Foto: materiały prasowe

Na otwarcie pierwszego etapu jedynego centrum wyprzedażowego w województwie kujawsko-pomorskim przybyło 40 tys. klientów. Docelowo obiekt ma się powiększyć z obecnych 11 tys. do ponad 16 tys. mkw. - Decydując się na tę inwestycję, liczyliśmy na biznesowy potencjał Bydgoszczy. Weekend otwarcia potwierdził nasze oczekiwania. Niemal 40 tys. klientów na inauguracji to także pozytywny impuls dla najemców. Dobry tenant mix wsparty obiecującą lokalizacją to sprawdzony sposób na dobry biznes w naszej branży - mówi Dariusz Gardener, przewodniczący spółki rady nadzorczej Retail Management.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Warszawa. Skanska sprzedała biurowiec P180 za 100 mln euro
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek luksusowych nieruchomości ciągle rośnie. Rezydencja za 50 mln zł
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie