Sto marek w bydgoskim outlecie

Pierwszy etap budowy centrum wyprzedażowego Smart Outlet Center w Bydgoszczy zakończony.

Aktualizacja: 31.05.2018 09:44 Publikacja: 31.05.2018 09:30

Sto marek w bydgoskim outlecie

Foto: materiały prasowe

Na otwarcie pierwszego etapu jedynego centrum wyprzedażowego w województwie kujawsko-pomorskim przybyło 40 tys. klientów. Docelowo obiekt ma się powiększyć z obecnych 11 tys. do ponad 16 tys. mkw. - Decydując się na tę inwestycję, liczyliśmy na biznesowy potencjał Bydgoszczy. Weekend otwarcia potwierdził nasze oczekiwania. Niemal 40 tys. klientów na inauguracji to także pozytywny impuls dla najemców. Dobry tenant mix wsparty obiecującą lokalizacją to sprawdzony sposób na dobry biznes w naszej branży - mówi Dariusz Gardener, przewodniczący spółki rady nadzorczej Retail Management.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nieruchomości
Reforma planistyczna a rynek gruntów inwestycyjnych
Nieruchomości
Tak deweloperzy wyceniali mieszkania w kwietniu
Nieruchomości
Rynek wtórny. Na klienta trzeba czekać dłużej
Nieruchomości
Nowy hotel w Gdańsku Wrzeszczu. Inwestor czeka na zielone światło
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Nieruchomości
Oferta mieszkań jeszcze się powiększy. Ale kupujący są w kropce
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne