Sto marek w bydgoskim outlecie

Pierwszy etap budowy centrum wyprzedażowego Smart Outlet Center w Bydgoszczy zakończony.

Aktualizacja: 31.05.2018 09:44 Publikacja: 31.05.2018 09:30

Sto marek w bydgoskim outlecie

Foto: materiały prasowe

Na otwarcie pierwszego etapu jedynego centrum wyprzedażowego w województwie kujawsko-pomorskim przybyło 40 tys. klientów. Docelowo obiekt ma się powiększyć z obecnych 11 tys. do ponad 16 tys. mkw. - Decydując się na tę inwestycję, liczyliśmy na biznesowy potencjał Bydgoszczy. Weekend otwarcia potwierdził nasze oczekiwania. Niemal 40 tys. klientów na inauguracji to także pozytywny impuls dla najemców. Dobry tenant mix wsparty obiecującą lokalizacją to sprawdzony sposób na dobry biznes w naszej branży - mówi Dariusz Gardener, przewodniczący spółki rady nadzorczej Retail Management.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Sezon na działki letniskowe. Ile za nieruchomość na wakacje?
Nieruchomości
Jakie mieszkanie na kredyt?
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce