Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.05.2018 09:44 Publikacja: 31.05.2018 09:30
Foto: materiały prasowe
Na otwarcie pierwszego etapu jedynego centrum wyprzedażowego w województwie kujawsko-pomorskim przybyło 40 tys. klientów. Docelowo obiekt ma się powiększyć z obecnych 11 tys. do ponad 16 tys. mkw. - Decydując się na tę inwestycję, liczyliśmy na biznesowy potencjał Bydgoszczy. Weekend otwarcia potwierdził nasze oczekiwania. Niemal 40 tys. klientów na inauguracji to także pozytywny impuls dla najemców. Dobry tenant mix wsparty obiecującą lokalizacją to sprawdzony sposób na dobry biznes w naszej branży - mówi Dariusz Gardener, przewodniczący spółki rady nadzorczej Retail Management.
Na rynku działek letniskowych rośnie liczba transakcji, rosną też oczekiwania kupujących – wynika z analiz sieci...
Rosnąca zdolność kredytowa klientów i spadające ceny mieszkań na rynku wtórnym to szansa na zakup większego lub...
Deweloper magazynowy, spółka Panattoni, dostał 10,2 mln euro kredytu na budowę trzeciej, ostatniej hali w parku...
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas