Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 30.06.2018 19:48 Publikacja: 30.06.2018 19:32
4 zdjęcia
ZobaczFoto: ROL
Selina to marka, która oferuje miejsca noclegowe w butikowych hotelach. Teraz planuje otworzyć obiekt w Warszawie. Miały on mieć ok. 3,5 tys. mkw. – Dla naszych hoteli szukamy lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie największych atrakcji stolicy. Chcemy, aby nasi goście mieli szybki i łatwy dostęp do lokalnych zabytków oraz miejsc spotkań z kulturą, a także do popularnych i modnych restauracji, klubów oraz barów - mówi Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca firmą Selina w Polsce. - Jednocześnie, dbając o komfortowy wypoczynek podróżnych, unikamy nieruchomości położonych przy głównych ulicach, które generują największy ruch pieszy i samochodowy. Warszawa to bardzo ciekawe miasto z niezwykle bogatą historią oraz szeroką ofertą kulturalną i rozrywkową. Przyciąga wiele osób z kraju i zagranicy, podróżujących zarówno w celach turystycznych, jak i biznesowych. Jesteśmy przekonani, że to odpowiednie miejsce dla hotelu Selina - podkreśla.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W I półroczu Ronson Development sprzedał 183 mieszkania. Całkowite przychody spółki ze sprzedaży lokali mieszkal...
Newgate Investment kupuje od TDJ Estate park handlowy przy ul. Armii Krajowej w Katowicach. Obiekt oferuje 8,8 t...
Deweloper ogłasza start nowej inwestycji w stolicy – Piniova Apartamenty. Firma wybuduje mieszkania także w Szcz...
W czterech budynkach przy powstającej stacji metra Chrzanów w Warszawie powstało 517 mieszkań PRS.
Pierwsi mieszkańcy osiedla na radomskim Wacynie odbiorą klucze we wrześniu. Nieruchomość ma zielony certyfikat.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas