Rzeszowski Principe - jako pierwszy obiekt na Podkarpaciu - będzie działał pod szyldem Best Western Premier. Goście na wyciągniecie ręki mają restauracje, kluby, centra handlowe, kina, teatry, galerie i muzea. - Obiekt powstał z myślą o zróżnicowanych potrzebach gości. Jest dostosowany do wymogów zarówno osób podróżujących w celach turystycznych, jak i służbowych - mówią przedstawiciele hotelu.

- Na mapie Rzeszowa, pięknego i historycznego miasta, pojawi się obiekt na światowym poziomie. Dołączenie do sieci Best Western Premier daje szansę na pozyskanie nowych gości, a także zbudowanie silnego wizerunku w oparciu o międzynarodową markę na konkurencyjnym rynku hotelowym - ocenia Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

W budynku jest m.in. centrum konferencyjne o powierzchni 200 mkw., którą można podzielić na trzy mniejsze,niezależne sale konferencyjne. Można je dowolnie aranżować, co pozwala na dostosowanie ich do każdego rodzaju spotkania - od konferencji, szkoleń, po bankiety, imprezy, targi a nawet wesela. - Dodatkowo obiekt dysponuje salą biznesową, która jest dobrym miejscem na ważne spotkania biznesowe, narady i rozmowy kwalifikacyjne - mówią przedstawiciele obiektu.

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,2 tys. hoteli w ponad 100 miejscach na świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami: Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Vib, GLo, Executive Residency by Best Western, BW Premier Collection, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay, SureStay Plus oraz SureStay Collection. Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.