Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.11.2018 18:51 Publikacja: 01.11.2018 18:45
W Polsce debiutuje rocznie kilkanaście marek, które często na swój pierwszy sklep wybierają najlepsze obiekty
Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek
Nasycenie powierzchnią handlową to jedno z kryteriów oceny rynku. – Poziom nasycenia w Polsce wynosi 379 mkw. na 1 tys. mieszkańców – podaje Szymon Łukasik, dyrektor działu reprezentacji najemców handlowych w firmie doradczej Cresa Polska, w najnowszej analizie, którą „Rzeczpospolita" publikuje pierwsza. – Z takim wynikiem lokujemy się w połowie listy państw europejskich, w sąsiedztwie Francji, Wielkiej Brytanii i Portugalii. Wśród polskich miast wyróżniają się Lublin, Poznań i Wrocław ze wskaźnikami na poziomie odpowiednio – 1101 mkw., 1069 i 1068 mkw. na 1 tys. mieszkańców. W Warszawie jest to 777 mkw.
Rynek biur od czasów pandemii działa na zwolnionych obrotach. Deweloperzy budujący siedziby do pracy są bardziej...
To już kolejna transakcja na rynku nieruchomości biurowych z udziałem rodzimego kapitału. Inwestorzy z regionu z...
Tylko 26 proc. Polaków uważa, że dziś jest dobry moment na zakup nieruchomości – wynika z badania portalu Nieruc...
Mimo rekordowej oferty i wciąż słabej sprzedaży mieszkań deweloperzy nie hamują z nowymi budowami. Spowolnienie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Nie ma żadnego ryzyka związanego z wykupem obligacji czy dokończeniem budów. Juroszek Holding jest zawsze gotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas