Reklama

Najpopularniejsze marki już nie wystarczą

Deweloperzy bardzo ostrożnie poszukują działek pod nowe centra handlowe.

Aktualizacja: 31.12.2018 16:58 Publikacja: 31.12.2018 16:46

Najpopularniejsze marki już nie wystarczą

Foto: materiały prasowe

O sytuacji na rynku obiektów handlowych mówi Kinga Nowakowska, członek zarządu i dyrektor operacyjna Grupy Capital Park:

Analizując polski rynek nieruchomości handlowych oraz jego nasycenie, wyraźnie widać, że zostało już bardzo niewiele miejsc w kluczowych, głównych miastach w Polsce, w których brakuje nowych obiektów handlowych. Deweloperzy bardzo ostrożnie i selektywnie poszukują nowych działek pod nieruchomości i znacznie dokładniej niż kilka lat temu analizują potencjał planowanej inwestycji.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama