Reklama
Rozwiń
Reklama

Najpopularniejsze marki już nie wystarczą

Deweloperzy bardzo ostrożnie poszukują działek pod nowe centra handlowe.

Aktualizacja: 31.12.2018 16:58 Publikacja: 31.12.2018 16:46

Najpopularniejsze marki już nie wystarczą

Foto: materiały prasowe

O sytuacji na rynku obiektów handlowych mówi Kinga Nowakowska, członek zarządu i dyrektor operacyjna Grupy Capital Park:

Analizując polski rynek nieruchomości handlowych oraz jego nasycenie, wyraźnie widać, że zostało już bardzo niewiele miejsc w kluczowych, głównych miastach w Polsce, w których brakuje nowych obiektów handlowych. Deweloperzy bardzo ostrożnie i selektywnie poszukują nowych działek pod nieruchomości i znacznie dokładniej niż kilka lat temu analizują potencjał planowanej inwestycji.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
W regionach zaczyna brakować dużych biur. „Zaledwie kilkadziesiąt modułów”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Nieruchomości
Budlex razy dwa w cztery lata. Lokalny deweloper ma plan i silną kadrę
Nieruchomości
Off market a jawność cen. Jak pokazać mieszkaniowy luksus
Nieruchomości
Gdzie jest najłatwiej o biuro od ręki
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
Jakie mieszkanie na kredyt? Można się spodziewać jesiennych promocji
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama