Najpopularniejsze marki już nie wystarczą

Deweloperzy bardzo ostrożnie poszukują działek pod nowe centra handlowe.

Aktualizacja: 31.12.2018 16:58 Publikacja: 31.12.2018 16:46

Najpopularniejsze marki już nie wystarczą

Foto: materiały prasowe

O sytuacji na rynku obiektów handlowych mówi Kinga Nowakowska, członek zarządu i dyrektor operacyjna Grupy Capital Park:

Analizując polski rynek nieruchomości handlowych oraz jego nasycenie, wyraźnie widać, że zostało już bardzo niewiele miejsc w kluczowych, głównych miastach w Polsce, w których brakuje nowych obiektów handlowych. Deweloperzy bardzo ostrożnie i selektywnie poszukują nowych działek pod nieruchomości i znacznie dokładniej niż kilka lat temu analizują potencjał planowanej inwestycji.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Rok rozczarowań w dziedzinie nieruchomości i budownictwa