Galerie będą musiały przyciągnąć klientów

Rynek e-commerce w Polsce jest wciąż jeszcze w fazie rozwoju, jednak biorąc pod uwagę fakt, że 70 proc. ludności ma dostęp do internetu, a niemal taki sam odsetek populacji online kupuje w sieci, perspektywy wzrostu rynku są znaczne.

Aktualizacja: 03.04.2019 13:18 Publikacja: 03.04.2019 13:02

Centrum handlowe Wzorcownia we Włocławku

Centrum handlowe Wzorcownia we Włocławku

Foto: materiały prasowe

Według ekspertów CBRE w ciągu najbliższej dekady sieci handlowe i właściciele centrów handlowych muszą zatem znaleźć sposób, by przyciągać klientów.

– Zaciera się granica między zakupami a pozostałymi sposobami spędzania czasu w centrach handlowych. Galerie zaczną pełnić rolę showroomów, wizytówek skoncentrowanych na jak najlepszych wrażeniach klienta, który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – uważa Agata Czarnecka, dyrektor w dziale doradztwa i badań rynku CBRE.

Pozostało 83% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Warszawa. Skanska sprzedała biurowiec P180 za 100 mln euro
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek luksusowych nieruchomości ciągle rośnie. Rezydencja za 50 mln zł
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie