Reklama

Do galerii na plażę, koncert i półkolonie

Centra handlowe na długo przed sezonem planują, jak przyciągnąć klientów specjalną letnią ofertą rozrywkową.

Publikacja: 25.07.2019 17:31

Atrium do organizowania imprez wykorzystuje przestrzeń pasażu Wiecha przy kompleksie Wars Sawa Junior w Warszawie

Foto: materiały prasowe

Na długo zanim wprowadzono niedzielny zakaz handlu, galerie przystąpiły do redefinicji swojej formuły i zwiększenia rozrywki i gastronomii w ofercie – to zgodna z trendami światowymi odpowiedź na rozkwit e-commerce. Czy w sezonie wakacyjnym centra mają coś szczególnego do zaproponowania odwiedzającym?

Moc rozrywek

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Nieruchomości
Ile mieszkań zbudowały Społeczne Inicjatywy Mieszkaniowe?
Nieruchomości
Parcela pod dom kosztuje czasem fortunę
Nieruchomości
Betony Baumit w nowoczesnym budownictwie: trwałość i wszechstronność
Reklama
Reklama