Do galerii na plażę, koncert i półkolonie

Centra handlowe na długo przed sezonem planują, jak przyciągnąć klientów specjalną letnią ofertą rozrywkową.

Publikacja: 25.07.2019 17:31

Atrium do organizowania imprez wykorzystuje przestrzeń pasażu Wiecha przy kompleksie Wars Sawa Junior w Warszawie

Foto: materiały prasowe

Na długo zanim wprowadzono niedzielny zakaz handlu, galerie przystąpiły do redefinicji swojej formuły i zwiększenia rozrywki i gastronomii w ofercie – to zgodna z trendami światowymi odpowiedź na rozkwit e-commerce. Czy w sezonie wakacyjnym centra mają coś szczególnego do zaproponowania odwiedzającym?

Moc rozrywek

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Robyg wybuduje osiedle przy zabytkowym browarze Haasego. Prawie 1,5 tys. mieszkań
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej