Do galerii na plażę, koncert i półkolonie

Centra handlowe na długo przed sezonem planują, jak przyciągnąć klientów specjalną letnią ofertą rozrywkową.

Publikacja: 25.07.2019 17:31

Atrium do organizowania imprez wykorzystuje przestrzeń pasażu Wiecha przy kompleksie Wars Sawa Junior w Warszawie

Foto: materiały prasowe

Na długo zanim wprowadzono niedzielny zakaz handlu, galerie przystąpiły do redefinicji swojej formuły i zwiększenia rozrywki i gastronomii w ofercie – to zgodna z trendami światowymi odpowiedź na rozkwit e-commerce. Czy w sezonie wakacyjnym centra mają coś szczególnego do zaproponowania odwiedzającym?

Moc rozrywek

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Mniej za mieszkanie z drugiej ręki. Liderem spadków cen jest Kraków
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nieruchomości
YIT Polska chce sprzedawać tysiąc mieszkań rocznie. Pierwszy wywiad z nowym prezesem
Nieruchomości
Duże mieszkania konkurują z domami. Są korekty cen
Nieruchomości
Nieruchomości fundacji rodzinnej i podatki
Nieruchomości
Dotacja lub zielony kredyt na termomodernizację na jedno kliknięcie?