Rozbudowa kompleksu trwała ponad dwa lata i podzielona została na dwa etapy. Pierwszą część zmodernizowanego centrum otwarto w maju tego roku. Niedawno zakończył się natomiast drugi etap prac. Koszt inwestycji zrealizowanej przez Cromwell Property Group wyniósł 65,4 milionów euro.
W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów. Oznacza to, że klienci mają łącznie do dyspozycji 170 lokali. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 000 mkw., do 94 000 mkw. Przybyło też 1200 miejsc postojowych. – Widzimy, że e-commerce naciska na centra handlowe.
Centrum Janki w nowej odsłonie z powierzchnią 94 tys. mkw. powinno się obronić – mówił podczas śniadania prasowego Karol Pilniewicz, dyrektor zarządzający Cromwell Property Group. Dodał, że Cromwell ma w planach dalsze inwestowanie w tego typu duże centra handlowe (powyżej 50 tys. mkw.). —ak