Aktualizacja: 18.11.2019 11:56 Publikacja: 18.11.2019 10:56
4 Kolory we Władysławowie - przykład inwestycji, która nie wypaliła.
Foto: materiały prasowe
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Komisja Nadzoru Finansowego we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju, ruszyły z kampanią Oczarowani. Urzędnicy chcą zwrócić uwagę na czynniki ryzyka związane z inwestowaniem w zakup condo- i aparthoteli.
"Brak świadomości wielu ryzyk sprawia, że osoby poszukujące atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych ale nieposiadające niezbędnej wiedzy, mogą łatwo zostać oczarowane możliwościami uzyskania szybkich i wysokich profitów. Inwestowanie w condohotele/aparthotele, czyli głównie apartamenty, pokoje na wynajem krótkoterminowy, oferowane jest coraz intensywniej i z wykorzystaniem różnorodnych form komunikacji. Komunikaty marketingowe często zawierają informacje o bezpieczeństwie lokaty oraz gwarancji osiągnięcia 7 czy nawet 10 proc. zysków w skali roku przez kilka, a nawet w perspektywie 10 lat" - czytamy w komunikacie. Kwestie ryzyka są w takich przekazach najczęściej pomijane.
W I kwartale 2025 r. na rynkach regionalnych w Polsce oddano 2,4 tys. mkw. biur. W całym roku może ich przybyć z...
Za nami połowa dwuletniego okresu na implementację nowelizacji dyrektywy EPBD. Prace nad krajowym planem renowac...
Oczy wielu deweloperów już kierują się na seniorów, czyli osoby wchodzące w jesień życia. Planowane są obiekty a...
W 2025 r. sprzedaż mieszkań raczej nie będzie istotnie lepsza niż w ubiegłym. Prawdziwym punktem zwrotnym będą k...
Coraz ważniejszym graczem na rynku nowoczesnych biur jest sektor publiczny. Urzędnicy nie są jednak typowymi naj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas