Fashion House Group inwestuje i zarządza outletami w Europie Środkowo - Wschodniej i Rosji. Otwarty w listopadzie Fashion House Outlet Centre St Petersburg to pierwsze w regionie w pełni zadaszone centrum outletowe. Pierwszy etap inwestycji kosztował ok. 52 mln euro.
Centrum wyprzedażowe to szósty obiekt tego typu w Europie Środkowo - Wschodniej i Rosji pod marką Fashion House Group, a drugie w Rosji. Pierwszy outlet grupy działa w Moskwie od czerwca 2013 r.
- Centrum wyprzedażowe Fashion House Tallinskoe zrealizowaliśmy w oparciu o sprawdzoną koncepcję outletów wdrażaną przez Fashion House Group od kilkunastu lat - mówi cytowany w komunikacie Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający Fashion House Group. - Nasz moskiewski obiekt od początku był sukcesem. Konsekwentnie rozszerzamy tam portfolio markowych sklepów i z roku na rok powiększamy grono klientów. Zdecydowaliśmy się więc na zwiększenie zaangażowania firmy na rynku rosyjskim. Sankt Petersburg był dla nas naturalnym kierunkiem.
Trzyetapowa inwestycja zaoferuje 120 sklepów o łącznej powierzchni najmu 20,3 tys. mkw. Prace konstrukcyjne rozpoczęły się w październiku 2018 r. 13 miesięcy później deweloper oddał pierwszy etap. W ramach tego etapu oddano do użytku blisko 11 tys. mkw. powierzchni najmu.
W centrum znajdują się sklepy międzynarodowych i rosyjskich marek. W gronie najemców znajdują się takie firmy jak: Baldinini, Baon, Bronnitskiy, Charuel, Diplomat, Ekran, Gabbiacci, Gecco, Gipfel, Glenfield, Guess, Henderson, Incanto, Kanzler, Lusio, Marc & André, Mario Machado, Mazari Tradition, Milana, Piserro, Puma, Quiksilver, Ralf Ringer, Sarto Reale, Subway, Sunsolo, SuperStep, Tom Tailor czy US Polo. Po Świętach Bożego Narodzenia zaplanowano otwarcie większych sklepów marek Adidas, Reebok i Lacoste.