Reklama

Chciał produkować cokolwiek, stanęło na parkach

Kieruję się zasadą „bądź cierpliwy w swoich staraniach" – mówi Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland.

Publikacja: 27.12.2019 06:00

Chciał produkować cokolwiek, stanęło na parkach

Foto: materiały prasowe

Jacek Wesołowski w Trei Real Estate w Polsce odpowiada za inwestycje i zarządzanie portfelem nieruchomości. Deweloper rodem z Niemiec specjalizuje się w budowie parków handlowych pod szyldem Vendo.

Wesołowski pracuje dla Trei od 2016 r. Wcześniej był menedżerem w Grupie Immofinanz, dla tego austriackiego dewelopera zajmował się rozwojem obiektów handlowych pod markami Stop Shop i Vivo. Z rynkiem nieruchomości związany od lat 90., kiedy to z norweskimi wspólnikami zawiązał spółkę Polinvest, budującą centra handlowe Klif.

Gdybym nie pracował w branży nieruchomości, byłbym...

Producentem czegokolwiek.

Mój ulubiony budynek w Polsce to...

Biurowiec Rondo 1 w Warszawie.

Hitem na rynku nieruchomości będą...

Parki handlowe w małych miastach.

Reklama
Reklama

W prowadzeniu biznesu najważniejsze jest...

Permanentne zaangażowanie.

Polski rynek nieruchomości to jednym słowem...

Rollercoaster.

Gdyby złota rybka obiecała jedną zmianę na rynku...

Poprosiłbym o powrót do najzwyklejszej ludzkiej uczciwości.

Najlepsza rada, jaką otrzymałem, to...

Bądź cierpliwy w swoich staraniach.

W nieruchomościach pracuję, bo...

Na początku mojej drogi zawodowej zostałem deweloperem Centrum Klif w Gdyni i tak już zostało...

W wolnej chwili najchętniej...

Pływam jachtem po Bałtyku.

Reklama
Reklama

Najlepsze miejsce do życia to...

Gdynia, oczywiście.

Nieruchomości
Rynek mieszkaniowy szuka równowagi
Nieruchomości
Kupić czy wynająć? Może kupić, żeby wynająć?
Nieruchomości
Rola livingu na polskim rynku mieszkaniowym – PRS i akademiki
Nieruchomości
Cenne biurowe metry. Kilka lat na planowanie przeprowadzki
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
W listopadzie górą deweloperzy. Mniej chętnych na lokale z drugiej ręki
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama