Budujący w siedmiu aglomeracjach deweloper w całym 2019 r. sprzedał 3,2 tys. lokali, o 32 proc. więcej niż rok wcześniej. To również o 14,6 proc. więcej niż w poprzednim najlepszym dla spółki roku 2017. - Nieprzerwanie pracujemy nad rozszerzeniem oferty, aby móc w pełni sprostać zainteresowaniu nabywców na rynku pierwotnym - mówi Zbigniew Juroszek, prezes i główny akcjonariusz Atalu. - W minionym roku rozpoczęliśmy sprzedaż aż 20 inwestycji z 2,8 tys. lokai. Dzięki dywersyfikacji geograficznej i ofertowej osiągnęliśmy historycznie najwyższą sprzedaż. Wynik ten bardzo wyraźnie, o kilkadziesiąt procent, przekroczył nasze wewnętrzne prognozy sprzedaży – dodał.
W ocenie prezesa, w kolejnych kwartałach należy się spodziewać utrzymania trendu. - Popyt na mieszkania jest bowiem stabilny i nieprzerwanie utrzymuje się na wysokim poziomie, z czego niezmiennie powinny korzystać wyspecjalizowane i dobrze zorganizowane podmioty, takie jak Atal – podsumował Juroszek.