Zmiany zaplanowane przez właściciela i zarządcę obiektu (Neinver i Nuveen Real Estate) mają m.in, wzmocnić rozpoznawalność centrum wyprzedażowego. Silesia Outlet działa od marca ubiegłego roku.
- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w zarządzaniu operacyjnym, najmie i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce - mówi cytowana w komunikacie Bożena Gierszewska - Mroziewicz z Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych naszej firmy w Polsce i Europie, najemców i przedstawicieli marek.
Firma przywołuje badania rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzone przez firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju. - Centra Factory należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych - podaje. - Outlety tej marki są kojarzone z atrakcyjną ofertą w stale obniżonych cenach. Factory Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów Neinver na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.
- Debiut Factory Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe - podkreśla cytowana w komunikacie Małgorzata Pastuszka reprezentująca Silesię Outlet. - Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku.
W śląskim centrum wyprzedażowym na 12 tys. mkw. działa ponad 60 sklepów, m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok,Tefal Home & Cook.