Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.02.2020 11:29 Publikacja: 17.02.2020 11:29
1 zdjęcie
ZobaczFoto: materiały prasowe
Zmiany zaplanowane przez właściciela i zarządcę obiektu (Neinver i Nuveen Real Estate) mają m.in, wzmocnić rozpoznawalność centrum wyprzedażowego. Silesia Outlet działa od marca ubiegłego roku.
- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w zarządzaniu operacyjnym, najmie i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce - mówi cytowana w komunikacie Bożena Gierszewska - Mroziewicz z Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych naszej firmy w Polsce i Europie, najemców i przedstawicieli marek.
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Klienci mają w czym wybierać. Rynek pierwotny oferuje mieszkania na różnym etapie zaawansowania budowy. Ceny nie...
Bezpośrednie inwestycje w nieruchomości komercyjne dostępne są dla wąskiego grona najzamożniejszych. Potrzeba in...
Wielka wielofunkcyjna inwestycja w Pruszczu ma szansę zmienić geografię metropolii gdańskiej – mówią Bartłomiej...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W poniedziałek belgijska spółka matka musi wykupić obligacje za 80 mln euro. Miesiąc później zapada mała seria w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas