Factory Gliwice: nowa odsłona śląskiej galerii

Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice. Outlet w nowej odsłonie rozpocznie działalność na początku kwietnia.

Publikacja: 17.02.2020 11:29

Foto: materiały prasowe

Zmiany zaplanowane przez właściciela i zarządcę obiektu (Neinver i Nuveen Real Estate) mają m.in, wzmocnić rozpoznawalność centrum wyprzedażowego. Silesia Outlet działa od marca ubiegłego roku.

- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w zarządzaniu operacyjnym, najmie i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce - mówi cytowana w komunikacie Bożena Gierszewska - Mroziewicz z Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych naszej firmy w Polsce i Europie, najemców i przedstawicieli marek.

Firma przywołuje badania rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzone przez firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju. - Centra Factory należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych - podaje. - Outlety tej marki są kojarzone z atrakcyjną ofertą w stale obniżonych cenach. Factory Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów Neinver na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.

- Debiut Factory Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe - podkreśla cytowana w komunikacie Małgorzata Pastuszka reprezentująca Silesię Outlet. - Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku.

W śląskim centrum wyprzedażowym na 12 tys. mkw. działa ponad 60 sklepów, m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok,Tefal Home & Cook.

Neinver to hiszpańska firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ma dwie marki własne: The Style Outlets i Factory. Neinver zarządza 18 centrami outlet i pięcioma parkami handlowymi, współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.

Firma certyfikowała 90 proc. swoich obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001). W Polsce Neinver zarządza siecią czterech outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu i centrum Silesia Outlet w Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Zmiany zaplanowane przez właściciela i zarządcę obiektu (Neinver i Nuveen Real Estate) mają m.in, wzmocnić rozpoznawalność centrum wyprzedażowego. Silesia Outlet działa od marca ubiegłego roku.

- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w zarządzaniu operacyjnym, najmie i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce - mówi cytowana w komunikacie Bożena Gierszewska - Mroziewicz z Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych naszej firmy w Polsce i Europie, najemców i przedstawicieli marek.

Nieruchomości
Warszawa. Skanska sprzedała biurowiec P180 za 100 mln euro
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek luksusowych nieruchomości ciągle rośnie. Rezydencja za 50 mln zł
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie