Reklama

Z gorszym adresem, ale taniej

Klienci zaczynają doceniać mniej popularne lokalizacje, które oferują tańsze mieszkania. Świetnie sprzedają się także działki.

Publikacja: 19.10.2020 13:00

Foto: ROL

Badania ankietowe wśród pośredników przeprowadziła sieciowa agencja Metrohouse (9-14 października). W ankiecie wzięli udział agenci Metrohouse z całej Polski reprezentujący rynki o różnej wielkości. - Pierwsze pytanie dotyczyło wpływu pandemii na zmianę zachowań klientów. W tym przypadku zdania są podzielone. Równo połowa ankietowanych przyznała, że pandemia ma umiarkowane znaczenie dla poszukujących mieszkań, ale jednocześnie 26,8 proc. uznaje Covid-19 za istotny czynnik wpływający na potencjalnych nabywców – mówi Marcin Jańczuk, dyrektor w Metrohouse.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama