Reklama
Rozwiń

Z gorszym adresem, ale taniej

Klienci zaczynają doceniać mniej popularne lokalizacje, które oferują tańsze mieszkania. Świetnie sprzedają się także działki.

Publikacja: 19.10.2020 13:00

Foto: ROL

Badania ankietowe wśród pośredników przeprowadziła sieciowa agencja Metrohouse (9-14 października). W ankiecie wzięli udział agenci Metrohouse z całej Polski reprezentujący rynki o różnej wielkości. - Pierwsze pytanie dotyczyło wpływu pandemii na zmianę zachowań klientów. W tym przypadku zdania są podzielone. Równo połowa ankietowanych przyznała, że pandemia ma umiarkowane znaczenie dla poszukujących mieszkań, ale jednocześnie 26,8 proc. uznaje Covid-19 za istotny czynnik wpływający na potencjalnych nabywców – mówi Marcin Jańczuk, dyrektor w Metrohouse.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy
Nieruchomości
Wakacje we własnym mieszkaniu w kurorcie
Nieruchomości
Ponad 27 mln euro dla spółki Echo Investment
Nieruchomości
Druga obniżka stóp. Będzie przełom na rynku mieszkań?
Nieruchomości
Barometr cen mieszkań. Oglądających dużo, kupujących mniej