Aktualizacja: 02.05.2021 18:05 Publikacja: 02.05.2021 17:52
Foto: 123rtf
A to zaledwie 30 – 40 minut jazdy samochodem czy pociągiem do centrum Warszawy – mówi Marcin Drogomirecki, ekspert Morizona. – Dojazd do pracy np. na Żoliborzu z Nowego Dworu może się okazać szybszy i wygodniejszy niż dojazd choćby z warszawskiego z Wawra – zwraca uwagę.
Ale, jak dodaje, i w innych miastach jest wyraźnie, bo o ponad 30 proc. taniej niż w Warszawie. - Infrastruktura niespecjalnie zaś ustępuje warszawskiej. Są i sklepy, i galerie handlowe, i sale sportowe, przedszkola, szkoły, szpitale, przychodnie, restauracje – opowiada Marcin Drogomirecki. - Patrząc na galopadę cen w Warszawie, dla wielu klientów zakup wymarzonego M - większego i/lub tańszego - pod Warszawą to bez wątpienia znakomite rozwiązanie. Zwłaszcza gdy mają możliwość pracy zdalnej i nie muszą stawiać się co rano w biurowcu na Mordorze czy w centrum miasta, gdy nie muszą mieszkać w pobliżu wymagających opieki rodziców albo gdy ich dzieci jeszcze nie wsiąkły w lokalne środowisko – dodaje.
Reforma wprowadza na rynek gruntów inwestycyjnych wiele zmiennych o charakterze cenotwórczym. Termin wejścia w ż...
W Warszawie średnia cena mkw. mieszkań deweloperskich jest wyższa niż przed rokiem tylko o nieco ponad 1 proc. -...
Sprzedający mieszkania są na słabszej pozycji. Czas sprzedaży nieruchomości się wydłuża, kupujący domagają się n...
Hotel przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku zaoferuje 375 pokoi. Inwestorem jest litewski 1 Asset Management, a dewel...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Prawie 50 proc. pośredników spodziewa się w II kwartale nieznacznych spadków cen mieszkań z drugiej ręki – wynik...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas