Reklama

Inwestor idzie nad morze. Życie na dwa miasta

Pojawiła się nowa grupa klientów. Żyją w dwóch miastach. Chętnie kupują mieszkania nad morzem.

Aktualizacja: 27.06.2021 13:18 Publikacja: 27.06.2021 13:07

DOKI Living - inwestycja w śródmieściu Gdańska na historycznych, postoczniowych terenach

DOKI Living - inwestycja w śródmieściu Gdańska na historycznych, postoczniowych terenach

Foto: materiały prasowe

Nadmorskie nieruchomości są na celowniku coraz większej grupy kupujących. Piotr Tarkowski, członek zarządu spółki ALLCON, ocenia, że popyt koncentruje się dziś na czterech głównych segmentach. - Pierwszy to second home. Tu ważny jest widok, najlepiej "one milion dolar view", czyli głównie na morze - mówi. – Liczy się także przestrzeń i udogodnienia. Często są to apartamenty powyżej 100 mkw. Drugi segment to mieszkanie do pracy w trybie home office. To zazwyczaj lokale dwupokojowe, ponieważ trend ten dotyczy głównie osób lub par bez dzieci, tzw. digital workers. Ten typ mieszkania nie musi być zlokalizowany blisko biura, najważniejsze jest to, co możemy zrobić po pracy, czyli spacerować po plaży czy uprawiać kitesurfing. Z kolei w przypadku lokali na wakacje liczą się miejscowości wypoczynkowe i te z potencjałem. Ważne, żeby uciec od wakacyjnego tłoku i zgiełku. Najbardziej popularne są lokale dwupokojowe, ale klienci zgłaszają też zapotrzebowanie na trzypokojowe apartamenty powyżej 60 mkw. – wskazuje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Echo Investment sprzedało centrum handlowe Libero za 103 mln euro
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
BPI Real Estate Poland kupuje biurowiec w Warszawie. Mogą tu powstać mieszkania
Nieruchomości
Jak się zmieniają nastroje na rynku mieszkań? Kto odpowiada za patodeweloperkę?
Nieruchomości
Sieć parków handlowych Vendo w Polsce sprzedana za 1,3 mld zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Klienci liczą, porównują, negocjują. „Nie można bawić się cenami”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama