Reklama

Inwestor idzie nad morze. Życie na dwa miasta

Pojawiła się nowa grupa klientów. Żyją w dwóch miastach. Chętnie kupują mieszkania nad morzem.

Aktualizacja: 27.06.2021 13:18 Publikacja: 27.06.2021 13:07

DOKI Living - inwestycja w śródmieściu Gdańska na historycznych, postoczniowych terenach

DOKI Living - inwestycja w śródmieściu Gdańska na historycznych, postoczniowych terenach

Foto: materiały prasowe

Nadmorskie nieruchomości są na celowniku coraz większej grupy kupujących. Piotr Tarkowski, członek zarządu spółki ALLCON, ocenia, że popyt koncentruje się dziś na czterech głównych segmentach. - Pierwszy to second home. Tu ważny jest widok, najlepiej "one milion dolar view", czyli głównie na morze - mówi. – Liczy się także przestrzeń i udogodnienia. Często są to apartamenty powyżej 100 mkw. Drugi segment to mieszkanie do pracy w trybie home office. To zazwyczaj lokale dwupokojowe, ponieważ trend ten dotyczy głównie osób lub par bez dzieci, tzw. digital workers. Ten typ mieszkania nie musi być zlokalizowany blisko biura, najważniejsze jest to, co możemy zrobić po pracy, czyli spacerować po plaży czy uprawiać kitesurfing. Z kolei w przypadku lokali na wakacje liczą się miejscowości wypoczynkowe i te z potencjałem. Ważne, żeby uciec od wakacyjnego tłoku i zgiełku. Najbardziej popularne są lokale dwupokojowe, ale klienci zgłaszają też zapotrzebowanie na trzypokojowe apartamenty powyżej 60 mkw. – wskazuje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama