Sprzedaż mieszkań w projekcie Złota 44 została wznowiona wczoraj. Deweloper, Orco Property Group, zaprezentował trzy pokazowe apartamenty na 50. piętrze apartamentu. Najmniejszy lokal ma 65 mkw. Największy - 236 mkw.
Na tym piętrze jest także 500-metrowa przestrzeń, z której roztaczają się widoki na centrum Warszawy. – Stworzyliśmy unikatowy produkt. Złota to nie tylko apartamenty, widoki i wyrafinowany design, ale także udogodnienia i usługi. Jest to możliwe między innymi dzięki prywatnej sali kinowej, sali fitness czy 25-metrowemu basenowi - mówi Jean-Francois Ott, CEO i założyciel Orco Property Group. - Jednak szczególną atmosferę budynku stworzy obsługa: portier pomagający wnieść zakupy, konsjerż rezerwujący np. bilety do teatru czy opieka nad dzieckiem - dodaje. Z takiej obsługi mieszkańcy Złotej będą mogli korzystać całą dobę. Personel będzie pracował na trzy zmiany - po 18 osób na każdej.
Deweloper przez rok pracował nad całościową koncepcją budynku, w tym nad wystrojem wnętrz, które podkreślają detale architektury Daniela Libeskinda. Za nowy design wnętrz odpowiada Jonathan Clarke, dyrektor pracowni Woods Bagot w Londynie. – Dla mnie wystrój wnętrz w budynku mieszkalnym powinien wiązać się z komfortem i przyjemnością życia w pięknym otoczeniu – mówi Jonathan Clarke. – Mając bogate doświadczenia w najwyższej klasy projektach hotelowych na całym świecie wykorzystujemy je z powodzeniem w luksusowych rezydencjach. Byliśmy podekscytowani możliwością realizacji takiej koncepcji w Warszawie. Obejmuje ona cały budynek – od podziemnego parkingu aż do 54. piętra. Chcieliśmy odsłonić fantastyczną architekturę Daniela Libeskinda, zapewniając jednocześnie praktyczność budynku - podkreśla.
W Złotej zaprojektowano 72 mieszkania z jedną sypialnią (w tym dwa studia), 66 z dwoma sypialniami, 90 - z trzema sypialniami i 32 z czterema i więcej sypialniami. Powierzchnie apartamentów, położonych na piętrach od 9. do 54. wahają się od 62 do 454 mkw. Ceny wykończonych mieszkań wahają się od 25 do 65 tys. zł za metr kwadratowy.