- Transakcja sprzedaży Hotelu Bristol w Warszawie jest potwierdzeniem bardzo dużego zainteresowania inwestorów obiektami hotelowymi w Europie Środkowo - Wschodniej. Jesteśmy przekonani, że stabilna sytuacja gospodarcza kraju będzie sprzyjać dalszemu rozwojowi rynku inwestycyjnego w Polsce - komentował znaczenie translacji Christoph Härle, CEO Continental Europe, Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality Group.
Słynny, zabytkowy Hotel Bristol zlokalizowany jest w samym sercu w Warszawy, przy Krakowskim Przedmieściu, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego i kilka minut spacerem od Starego Miasta.
Na początku roku zakończył się kosztujący 13 milionów euro generalny remont obiektu. Prace renowacyjne objęły 206 pokojów i apartamentów oraz tzw. części wspólne, czyli m.in. lobby, restaurację Marconi, Bar Kolumnowy, Salon Słowacki, korytarze oraz basen i część fitness.
Głównym założeniem przedsięwzięcia był powrót do historycznych korzeni obiektu z początku XX wieku. Po zakończeniu rozległego remontu Hotel Bristol dołączył do grupy The Luxury Collection, zrzeszającej najlepsze i najbardziej prestiżowe hotele na całym świecie. Prace renowacyjne nadzorował zespół ekspertów ds. zarządzania projektami z ramienia Jones Lang LaSalle.