Warszawa chce w tym roku pokazać, jak wielkie zmiany dokonały się w stolicy w ostatnich 25 latach. Miasto zaprezentuje inwestycje zrealizowane po 1989 r. Przedstawi też plany budowy kolejnych obiektów.
– Wizyta w Cannes to dla nas nie tylko okazja do pokazania oferty nieruchomości na sprzedaż. To narzędzie budowania i upowszechniania wizerunku Warszawy jako miasta nowoczesnego, otwartego, w którym warto żyć i pracować – przekonuje Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy. Partnerami stolicy będą BBI Development NFI, Black Lion, HB Reavis, Ghelamco, Kulczyk Silverstein, Echo Investment i Marvipol.
Wizytówki Warszawy
Spółka Marvipol pokaże na MIPIM luksusowe apartamenty Hill Park Apartments – Będziemy też szukać nabywcy na nasz biurowiec Prosta Tower w Warszawie – mówi Jacek Bielecki z Marvipolu. – Inwestorom instytucjonalnym, którzy poszukują mieszkań na wynajem, zaoferujemy całe budynki mieszkalne na Ursynowie – dodaje. Zdaniem Jacka Bieleckiego oferta spółki powinna się spotkać z zainteresowaniem odwiedzających targi. Prezentowane mieszkania na wynajem to dobra inwestycja.
BBI Development pokaże w Cannes dwa warszawskie projekty: biurowiec Centrum Marszałkowska oraz Centrum Praskie Koneser, które powstaje w samym centrum Starej Pragi, na terenie dawnej warszawskiej Wytwórni Wódek Koneser z końca XIX wieku. Koneser to projekt łączący wiele funkcji. Powstaną mieszkania (m.in. lofty), powierzchnie handlowe, biurowe, gastronomiczne, a także obiekty kultury. – Chcemy pokazać nasze projekty jako jedne z najbardziej innowacyjnych w skali Polski. Chcemy, aby stały się wizytówką warszawskiego stoiska targowego i zostały zapamiętane przez inwestorów i liderów branży – mówi Michał Skotnicki, prezes BBI Development. Dodaje, że targi w Cannes dają możliwość skonfrontowania polskiego pomysłu architektonicznego i najważniejszych rodzimych inwestycji z najlepszymi projektami Europy i świata.
– Obecność najważniejszych graczy na rynku pozwala na nawiązanie kontaktów, które procentują przy okazji dużych transakcji. To właśnie na targach w Cannes nawiązaliśmy kilka lat temu współpracę z Librecht & wooD przy projekcie Plac Unii, którą z powodzeniem kontynuujemy, realizując wspólnie Centrum Praskie Koneser. To najlepszy dowód, że warto być w Cannes – podkreśla Michał Skotnicki.