Aktualizacja: 12.11.2020 12:19 Publikacja: 12.11.2020 12:12
Foto: materiały prasowe
– Województwo kujawsko-pomorskie to kolejny region Polski, do którego wchodzimy w tym roku. Otwierając sklep w Toruniu, sukcesywnie realizujemy nasz plan rozwoju sieci w kierunku północy kraju – mówi cytowany w komunikacie Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. - Zwiększamy także obecność w dużych miastach. Na lokalizację pierwszego marketu w Toruniu wybraliśmy popularne miejsce zakupów, dobrze skomunikowane z różnymi częściami miasta i okolicznymi miejscowościami, aby potencjalni klienci mogli się do nas łatwo dostać. Naszym priorytetem pozostaje bezpieczeństwo, dlatego sklep został wyposażony w środki dezynfekujące i ekrany ochronne przy kasach. Szerokie alejki i oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans. W związku ze znacznym pogorszeniem sytuacji epidemicznej w Polsce rozszerzyliśmy też nasz asortyment artykułów higienicznych i środków czystości. W ofercie mamy m.in. maseczki i przyłbice, a także całą gamę antybakteryjnych żeli do rąk.
W bułgarskim Burgas mediana cen mieszkań to niespełna 5,6 tys. zł za mkw., o połowę mniej niż we Władysławowie w...
70 proc. nieruchomości handlowych w Polsce ma ponad dziesięć lat. To duże wyzwanie dla właścicieli ze względu na...
Średnio zarabiający singiel w kwietniu mógł liczyć na ok. 404,8 tys. zł kredytu hipotecznego. Ile dostaną pary,...
Coraz mniej deweloperów wierzy we wzrost sprzedaży mieszkań. Firmy dopuszczają scenariusz obniżek cen – wynika z...
Memos, sieć elastycznych biur należąca do Grupy Warimpex, powiększa swoje powierzchnie coworkingowe w Krakowie i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas