Reklama

Action debiutuje w województwie kujawsko-pomorskim

Sklep o powierzchni prawie 750 mkw. sieć dyskontów niespożywczych otwiera w parku handlowym Zieleniec przy ul. Szosa Bydgoska w Toruniu.

Aktualizacja: 12.11.2020 12:19 Publikacja: 12.11.2020 12:12

Action debiutuje w województwie kujawsko-pomorskim

Foto: materiały prasowe

– Województwo kujawsko-pomorskie to kolejny region Polski, do którego wchodzimy w tym roku. Otwierając sklep w Toruniu, sukcesywnie realizujemy nasz plan rozwoju sieci w kierunku północy kraju – mówi cytowany w komunikacie Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. - Zwiększamy także obecność w dużych miastach. Na lokalizację pierwszego marketu w Toruniu wybraliśmy popularne miejsce zakupów, dobrze skomunikowane z różnymi częściami miasta i okolicznymi miejscowościami, aby potencjalni klienci mogli się do nas łatwo dostać. Naszym priorytetem pozostaje bezpieczeństwo, dlatego sklep został wyposażony w środki dezynfekujące i ekrany ochronne przy kasach. Szerokie alejki i oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans. W związku ze znacznym pogorszeniem sytuacji epidemicznej w Polsce rozszerzyliśmy też nasz asortyment artykułów higienicznych i środków czystości. W ofercie mamy m.in. maseczki i przyłbice, a także całą gamę antybakteryjnych żeli do rąk.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama