Reklama

Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Po doświadczeniach pandemii wiele dużych marek coraz przychylniej patrzy na nowe lokalizacje przy ulicach handlowych.

Publikacja: 08.07.2021 13:00

Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Foto: materiały prasowe

O ulicach handlowych mówi Renata Kamińska, ekspertka firmy doradczej CBRE:

Handel i gastronomia przy ulicach handlowych okazały się bardziej odporne na niedawne obostrzenia pandemiczne niż obiekty w centrach handlowych. Podobnie było, gdy wprowadzano zakaz handlu w niedziele. Przy każdej z tych zmian właściciele lokali przy ulicach handlowych, zarówno sklepów jak i gastronomii, mieli więcej możliwości podtrzymywania biznesu niż prowadzący działalność w dużych centrach zakupowych. Łatwiej było im też przyciągnąć do siebie klientów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama