Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Po doświadczeniach pandemii wiele dużych marek coraz przychylniej patrzy na nowe lokalizacje przy ulicach handlowych.

Publikacja: 08.07.2021 13:00

Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Foto: materiały prasowe

O ulicach handlowych mówi Renata Kamińska, ekspertka firmy doradczej CBRE:

Handel i gastronomia przy ulicach handlowych okazały się bardziej odporne na niedawne obostrzenia pandemiczne niż obiekty w centrach handlowych. Podobnie było, gdy wprowadzano zakaz handlu w niedziele. Przy każdej z tych zmian właściciele lokali przy ulicach handlowych, zarówno sklepów jak i gastronomii, mieli więcej możliwości podtrzymywania biznesu niż prowadzący działalność w dużych centrach zakupowych. Łatwiej było im też przyciągnąć do siebie klientów.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Warszawa. Skanska sprzedała biurowiec P180 za 100 mln euro
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek luksusowych nieruchomości ciągle rośnie. Rezydencja za 50 mln zł
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie