To drugi sklep tej sieci w stolicy. Pierwszy powstał w Centrum Łopuszańska 22. - W planach na 2021 rok jest dalszy rozwój w kierunku północy kraju, a także zwiększanie obecności w dużych miastach – zapowiada firma.
– Action to wciąż stosunkowo młoda marka w Polsce. Nasz pierwszy polski sklep otworzyliśmy w październiku 2017 roku. Po trzech latach mamy ich już sto. To duży sukces, biorąc pod uwagę fakt, że ten rok był trudniejszy ze względu na pandemię – mówi cytowany w komunikacie Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. - Na szczęście sytuacja epidemiczna nie pokrzyżowała znacząco naszych planów. Zadebiutowaliśmy w województwach zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim , świętokrzyskim, a także w Warszawie. Teraz świętujemy otwarcie 100. sklepu na polskim rynku. W 2021 roku planujemy dalszą ekspansję w kierunku północy kraju. Chcemy też zwiększać liczbę sklepów w dużych miastach, w tym także w największych aglomeracjach. Jednocześnie będziemy sukcesywnie wzmacniać naszą obecność w tych regionach Polski, w których marka Action jest już znana. W planach mamy także rozwój zaplecza logistycznego.
W tym roku firma otwarła we Wrocławiu magazyn do obsługi części centrów dystrybucyjnych Action w Polsce i za granicą. - W przyszłym roku zamierzamy uruchomić centrum dystrybucyjne podobne do tego, które działa w miejscowości Osła. Nowy obiekt będzie zlokalizowany na Śląsku i będzie obsługiwał dostawy do sklepów w Polsce, Czechach oraz Austrii – zapowiada Sławomir Nitek.