Reklama

Rynek komercyjny: oferta centrów handlowych

Wakacje to trudniejszy czas dla handlu w centrach. Od wycieczek po galeriach odciąga klientów ładna pogoda.

Aktualizacja: 17.07.2016 15:24 Publikacja: 17.07.2016 15:05

Galeria Świdnicka

Galeria Świdnicka

Foto: Materiały Inwestora

Emilia Lange-Cichocka, IKEA Centres Poland, Port Łódź

Wakacje to czas, kiedy można się spodziewać mniejszego ruchu w galeriach handlowych.

Sezon urlopowy nie musi się jednak wiązać ze spadkiem obrotów najemców. Wszystko zależy od oferty. Port Łódź jako centrum rodzinne szczególny nacisk kładzie na propozycje dla dzieci. W tym roku zapraszamy do dmuchanego smoczego zamku, specjalnego domku zabaw oraz ogromnej piaskownicy.

Mamy także bezpłatną salę do zabaw dla dzieci.

Wielkim sukcesem okazała się strefa zorganizowana z myślą o kibicach piłki nożnej na Euro 2016. Na patio pojawił się ogromny telebim, a w strefie restauracyjnej telewizory. W Porcie Łódź już po raz drugi organizujemy także kino samochodowe w ramach łódzkiego Letniego Festiwalu Filmowego. Przez całe wakacje, w każdy czwartek, na parkingu centrum emitowany jest film z cyklu „Girls".

Reklama
Reklama

Powodzeniem cieszy się także zewnętrzna siłownia. Dla osób zainteresowanych modą stworzyliśmy wyspy inspiracji z proponowanymi stylizacjami.

Oferujemy też zakupy ze stylistą. Swoją ofertą przyciągają też sami najemcy. Letnie wyprzedaże to dobry czas, by skompletować ulubione kolekcje.

Olga Jezierska, Atrium Poland Real Estate Management

W okresie wakacyjnym, który bez wątpienia jest dużym wyzwaniem dla wszystkich firm działających na rynku nieruchomości komercyjnych, postawiliśmy na aktywność mogącą stać się częścią planu spędzania wolnego czasu przez klientów.

Chcemy angażować ich na różnych płaszczyznach i pokazać, że centrum handlowe to nie tylko doskonałe miejsce zakupów, ale także rozrywki.

Przygotowaliśmy ofertę adresowaną do różnych grup. Dla najmłodszych w letnie weekendy w Atrium Targówek w Warszawie organizujemy eventy piłkarskie z konkursami i nagrodami do wygrania. W Atrium Reduta w Warszawie na dzieci czeka plenerowy basen, a w Felicity w Bydgoszczy – wystawa dinozaurów.

Reklama
Reklama

W stołecznym Atrium Targówek i Atrium Mosty w Płocku przygotowaliśmy też Kino na Dachu. W Plejadzie w Bytomiu każdy, kto chciałby zmienić wizerunek lub podkreślić swoje atuty, może skorzystać z bezpłatnych porad profesjonalnej stylistki.

Zorganizowaliśmy również niestandardową akcję – podążając za klientami wspólnie z Atrium Koszalin przygotowaliśmy atrakcje dla plażowiczów w Kołobrzegu, Mielnie i Dąbkach.

Mariusz Majkowski, dział wynajmu powierzchni handlowych, CBRE

Galerie handlowe przez cały rok mają do czynienia z dużą konkurencją. Dlatego też stale pracują nad ofertą, która ma wyróżnić daną galerię i przyciągnąć do niej klientów.

Wakacje to trudniejszy czas dla handlu w centrach, m.in. ze względu na sezon urlopowy. Od wycieczek po galeriach odciąga klientów także ładna pogoda.

W czasie wakacji konsumenci są przyciągani ofertą wyprzedażową, która trwa przez większą część lata. Atrakcyjne ceny kolekcji są stałym punktem, który gwarantuje, że galerię odwiedzi odpowiednia liczba klientów. Centra handlowe pracują też cały czas nad atrakcyjną ofertą pozazakupową. Wakacje to czas koncertów, pokazów filmowych, festiwali.

Reklama
Reklama

Duże centra decydują się nawet na aranżację przestrzeni w klimacie wakacyjnym. Przestrzeń centrum to już nie tylko wnętrza, coraz więcej najemców gastronomicznych wystawia stoliki na zewnątrz, organizowane są również wydarzenia sportowe, festiwale food trucków. Celem każdego centrum jest przyciągnięcie klienta i takie gospodarowanie przestrzenią obiektu, by zagwarantować jak najatrakcyjniejsze spędzenie czasu.

Nieruchomości
Rynek najmu schodzi z górki. Ale są mieszkania, które znikają w kilka godzin
Nieruchomości
Używane mieszkania wróciły do łask kupujących
Nieruchomości
Bitwa o najlepsze biura. Najsłabsze obiekty wypadną z rynku
Nieruchomości
Rynek nieruchomości dwa lata po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Czy będą kolejki u notariuszy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama