Barbara Klassek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Eko-Park
Targi są często wykorzystywanym narzędziem sprzedaży mieszkań z segmentu popularnego. Rynek inwestycji ekskluzywnych rządzi się swoimi prawami. Zainteresowani zakupem apartamentów nie szukają mieszkań na targach. Wśród naszych klientów są osoby, które informacje o nowych inwestycjach uzyskują od doradców, znajomych, z internetu, z prasy.
Mamy też stałych klientów, którzy mając już mieszkanie w naszej inwestycji, decydują się na kolejne. W tym segmencie nieruchomości ważne jest indywidualne podejście do każdego klienta. Uwzględniając potrzeby osób zainteresowanych apartamentami, organizujemy dni otwarte.
Klienci doceniają taką formułę, bo daje im możliwość zapoznania się z ofertą w dogodnych dla nich terminach. Potrzeby i oczekiwania naszych klientów dowodzą, że nie każdy deweloper musi uczestniczyć w targach nieruchomości.
Jarosław Jędrzyński, ekspert portalu RynekPierwotny.pl
Bardzo trudno jest podważać sens organizowania targów mieszkaniowych, nawet pomimo wręcz bezkonkurencyjnej pozycji internetu w obrocie wszelkimi dobrami, z nieruchomościami na czele. Bezpośredni kontakt potencjalnego klienta z deweloperem jest okresowo absolutnie niezbędny.
