Reklama

Po co są targi nieruchomości

Bywa, że najbardziej wzięte inwestycje popularność zawdzięczają prezentacji na targach.

Aktualizacja: 19.09.2016 07:43 Publikacja: 19.09.2016 07:36

Brama Sopocka

Brama Sopocka

Foto: Materiały inwestora

Barbara Klassek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Eko-Park

Targi są często wykorzystywanym narzędziem sprzedaży mieszkań z segmentu popularnego. Rynek inwestycji ekskluzywnych rządzi się swoimi prawami. Zainteresowani zakupem apartamentów nie szukają mieszkań na targach. Wśród naszych klientów są osoby, które informacje o nowych inwestycjach uzyskują od doradców, znajomych, z internetu, z prasy.

Mamy też stałych klientów, którzy mając już mieszkanie w naszej inwestycji, decydują się na kolejne. W tym segmencie nieruchomości ważne jest indywidualne podejście do każdego klienta. Uwzględniając potrzeby osób zainteresowanych apartamentami, organizujemy dni otwarte.

Klienci doceniają taką formułę, bo daje im możliwość zapoznania się z ofertą w dogodnych dla nich terminach. Potrzeby i oczekiwania naszych klientów dowodzą, że nie każdy deweloper musi uczestniczyć w targach nieruchomości.

Jarosław Jędrzyński, ekspert portalu RynekPierwotny.pl

Bardzo trudno jest podważać sens organizowania targów mieszkaniowych, nawet pomimo wręcz bezkonkurencyjnej pozycji internetu w obrocie wszelkimi dobrami, z nieruchomościami na czele. Bezpośredni kontakt potencjalnego klienta z deweloperem jest okresowo absolutnie niezbędny.

Reklama
Reklama

Targi mieszkaniowe są także optymalną formą zaprezentowania oferty, dają firmom szansę wypromowania się na tle konkurencji, umożliwiają przekonanie rynku do swoich produktów. Poszukujący mieszkań nigdzie nie uzyskają bardziej wyczerpujących informacji, co jest wręcz bezcenne w procesie wyboru odpowiedniego lokum. Targi są też okazją do wykreowania i wypromowania hitów. Bywa, że najbardziej wzięte inwestycje popularność zawdzięczają prezentacji na targach.

Joanna Lebiedź, pośredniczka RE/MAX Action

Internet zrewolucjonizował obieg informacji. Niezwykle przydatny okazał się w obrocie nieruchomościami. Ogrom możliwości oraz mnogość narzędzi stawia przed właścicielami i pośrednikami wiele wyzwań, a jednocześnie daje dotąd nieznane sposoby i reklamy, i współpracy. Jedną z form promocji nieruchomości były i nadal są targi.

Pomimo że każdy deweloper ma swoją stronę internetową, każda inwestycja – własne biura sprzedaży i foldery, a każde biuro pośrednictwa – własny lokal i witrynę internetową z ofertami, targi nieustająco cieszą się zainteresowaniem, stwarzając okazję do nawiązania kontaktów i generując wiele kontraktów.

Dają możliwość rozmowy z klientem face to face, pozwalają wsłuchać się w jego potrzeby. Na targach inwestycja i klient przestają być anonimowi. Atutem jest zgromadzenie wielu ofert w jednym miejscu.

Nieruchomości
W listopadzie górą deweloperzy. Mniej chętnych na lokale z drugiej ręki
Nieruchomości
Otodom raportuje mocne ożywienie sprzedaży mieszkań w listopadzie
Nieruchomości
Deweloperzy korzystają z każdej okazji, by złowić klienta
Nieruchomości
Dobry listopad u deweloperów. W sprzedaży mieszkań pomógł Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
Polacy kupują mieszkania za miastem
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama