Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.10.2016 12:41 Publikacja: 19.10.2016 12:14
Murapol Widzew
Foto: ROL
Na terenie o powierzchni 11,7 ha przy ul. Wróblewskiego w Łodzi Murapol planuje wybudować osiedle mieszkaniowe na niemal 2,1 tys. mieszkań o łącznej powierzchni użytkowej ok. 92 tys. mkw. Spółka planuje też lokale komercyjne o powierzchni ok. 3 tys. mkw. Cena łódzkiej działki to 9,5 mln zł netto.
Jednocześnie deweloper wprowadza do przedsprzedaży swój pierwszy projekt deweloperski w Łodzi - inwestycję Murapol Widzew. - Łódź jako 12. miasto dopełniła mapę miast, w których prowadzimy inwestycje - mówi Michał Sapota, prezes spółki Murapol. - W naszej ocenie ten rynek jest mocno niedoszacowany. Dostrzegamy w nim olbrzymi potencjał dla inwestycji mieszkaniowych. Za jego atrakcyjnością przemawia nie tylko to, że Łódź jest jednym z największych miast w Polsce oraz jednym z największych ośrodków akademickich. Jest też potężnym rynkiem pracy, co w ostatnim czasie zostało dostrzeżone przez wielu inwestorów, zarówno z kraju, jak i zagranicy - podkreśla szef Murapolu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Deweloper rozpoczyna budowę mieszkań na południowym wybrzeżu Hiszpanii. Startuje pierwszy etap inwestycji 360° b...
Aż 80 proc. firm deweloperskich nie przewiduje zmian cenników – wynika z najnowszego indeksu nastrojów deweloper...
Ci, którzy mają zdolność kredytową, przestają się zastanawiać nad zakupem mieszkania. Wybierają mniejsze lokale,...
Pod koniec roku miliony właścicieli domów i mieszkań dostaną informację z gminy o wysokości podatku od nieruchom...
W Polsce powstaje 599,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości – wynika z...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas