Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.11.2016 07:58 Publikacja: 16.11.2016 07:46
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Gdzie szukać lokali pod działalność usługową, np. na salon fryzjerski? U deweloperów budujących osiedla czy u firm, które stawiają biurowce z funkcją handlową, czy może w galeriach? Karolina Nitowska, starszy specjalista z działu powierzchni handlowych w firmie doradczej Colliers International zapewnia, że najemcy poszukujący powierzchni handlowej pod działalność związaną z branżą beauty mają dziś wiele możliwości.
– Właściciele centrów handlowych już na etapie ich planowania przeznaczają powierzchnie pod taką działalność – wyjaśnia Karolina Nitowska. – W małych i średnich galeriach handlowych znajdziemy zwykle jeden punkt tego rodzaju. W większych obiektach możemy spotkać nawet dwóch lub trzech takich operatorów, nie licząc najemców, którzy mogą działać w formacie wyspy w pasażu handlowym. W takich punktach można liczyć na usługi typu manicure.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Deweloper rozpoczyna budowę mieszkań na południowym wybrzeżu Hiszpanii. Startuje pierwszy etap inwestycji 360° b...
Aż 80 proc. firm deweloperskich nie przewiduje zmian cenników – wynika z najnowszego indeksu nastrojów deweloper...
Ci, którzy mają zdolność kredytową, przestają się zastanawiać nad zakupem mieszkania. Wybierają mniejsze lokale,...
Pod koniec roku miliony właścicieli domów i mieszkań dostaną informację z gminy o wysokości podatku od nieruchom...
W Polsce powstaje 599,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości – wynika z...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas