Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.11.2016 07:58 Publikacja: 16.11.2016 07:46
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Gdzie szukać lokali pod działalność usługową, np. na salon fryzjerski? U deweloperów budujących osiedla czy u firm, które stawiają biurowce z funkcją handlową, czy może w galeriach? Karolina Nitowska, starszy specjalista z działu powierzchni handlowych w firmie doradczej Colliers International zapewnia, że najemcy poszukujący powierzchni handlowej pod działalność związaną z branżą beauty mają dziś wiele możliwości.
– Właściciele centrów handlowych już na etapie ich planowania przeznaczają powierzchnie pod taką działalność – wyjaśnia Karolina Nitowska. – W małych i średnich galeriach handlowych znajdziemy zwykle jeden punkt tego rodzaju. W większych obiektach możemy spotkać nawet dwóch lub trzech takich operatorów, nie licząc najemców, którzy mogą działać w formacie wyspy w pasażu handlowym. W takich punktach można liczyć na usługi typu manicure.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Jak zmienia się zdolność kredytowa przeciętnie zarabiających singli, bezdzietnych par i rodzin sprawdzają portal...
Korzystne otoczenie biznesowe, wykwalifikowana siła robocza i stosunkowo niskie koszty przyciągają do Katowic co...
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Klienci mają w czym wybierać. Rynek pierwotny oferuje mieszkania na różnym etapie zaawansowania budowy. Ceny nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas