Jakość usług deweloperskich. Czy hossa rozleniwiła producentów mieszkań?

Badamy jakość obsługi w biurach deweloperskich.

Aktualizacja: 30.01.2017 05:46 Publikacja: 29.01.2017 22:24

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na podtrzymaniu kontaktu z potencjalnym kupcem.

Foto: 123RF

Największe firmy w 2016 roku odnotowały zwyżki sprzedaży mieszkań aż 30–50 proc. rok do roku, co jest wynikiem imponującym, biorąc pod uwagę całkiem wysoką bazę z 2015 r. Duży popyt mógł spowodować, że firmy nie zabiegają o klientów. Czy rzeczywiście? Sprawdziliśmy jakość obsługi.

Zadzwoniliśmy do biur ośmiu największych deweloperów. Podaliśmy się za klienta szukającego dwupokojowego mieszkania o powierzchni około 40 mkw. Chcieliśmy kupić lokum za gotówkę, w celach inwestycyjnych – na wynajem. Klucze chcielibyśmy otrzymać jesienią lub najpóźniej pod koniec tego roku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Nieruchomości
Mało nowych biur w regionach. Wynik może być najgorszy od niemal 20 lat
Nieruchomości
Dyrektywa budynkowa EPBD. Gra w klasy na półmetku
Nieruchomości
Anna Watkowska: Jesteśmy gotowi, by tworzyć rynek mieszkań dla seniorów
Nieruchomości
Develia chce rosnąć na rynku mieszkaniowym. Przejęcia przyspieszą wzrost
Nieruchomości
Urzędy w nowoczesnych biurowcach. Jakie zapisy chronią takich najemców?