Reklama
Rozwiń
Reklama

Jakość usług deweloperskich. Czy hossa rozleniwiła producentów mieszkań?

Badamy jakość obsługi w biurach deweloperskich.

Aktualizacja: 30.01.2017 05:46 Publikacja: 29.01.2017 22:24

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na podtrzymaniu kontaktu z potencjalnym kupcem.

Foto: 123RF

Największe firmy w 2016 roku odnotowały zwyżki sprzedaży mieszkań aż 30–50 proc. rok do roku, co jest wynikiem imponującym, biorąc pod uwagę całkiem wysoką bazę z 2015 r. Duży popyt mógł spowodować, że firmy nie zabiegają o klientów. Czy rzeczywiście? Sprawdziliśmy jakość obsługi.

Zadzwoniliśmy do biur ośmiu największych deweloperów. Podaliśmy się za klienta szukającego dwupokojowego mieszkania o powierzchni około 40 mkw. Chcieliśmy kupić lokum za gotówkę, w celach inwestycyjnych – na wynajem. Klucze chcielibyśmy otrzymać jesienią lub najpóźniej pod koniec tego roku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Jakie mieszkanie na kredyt? Można się spodziewać jesiennych promocji
Nieruchomości
Badaczka, która lubi ludzi i nieruchomości
Nieruchomości
Murapol odświeża ofertę mieszkań nie tylko w aglomeracjach
Nieruchomości
Cordia na Costa del Sol. 500 apartamentów premium
Nieruchomości
Presja na wzrost cen mieszkań i mniejsze zwroty z najmu. Demografia i domy za 1 zł
Reklama
Reklama