Reklama
Rozwiń

Jakość usług deweloperskich. Czy hossa rozleniwiła producentów mieszkań?

Badamy jakość obsługi w biurach deweloperskich.

Aktualizacja: 30.01.2017 05:46 Publikacja: 29.01.2017 22:24

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na podtrzymaniu kontaktu z potencjalnym kupcem.

Foto: 123RF

Największe firmy w 2016 roku odnotowały zwyżki sprzedaży mieszkań aż 30–50 proc. rok do roku, co jest wynikiem imponującym, biorąc pod uwagę całkiem wysoką bazę z 2015 r. Duży popyt mógł spowodować, że firmy nie zabiegają o klientów. Czy rzeczywiście? Sprawdziliśmy jakość obsługi.

Zadzwoniliśmy do biur ośmiu największych deweloperów. Podaliśmy się za klienta szukającego dwupokojowego mieszkania o powierzchni około 40 mkw. Chcieliśmy kupić lokum za gotówkę, w celach inwestycyjnych – na wynajem. Klucze chcielibyśmy otrzymać jesienią lub najpóźniej pod koniec tego roku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Tyle sprzedający chcą za mieszkania z drugiej ręki
Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy
Nieruchomości
Wakacje we własnym mieszkaniu w kurorcie
Nieruchomości
Ponad 27 mln euro dla spółki Echo Investment
Nieruchomości
Druga obniżka stóp. Będzie przełom na rynku mieszkań?