Reklama

Jakość usług deweloperskich. Czy hossa rozleniwiła producentów mieszkań?

Badamy jakość obsługi w biurach deweloperskich.

Aktualizacja: 30.01.2017 05:46 Publikacja: 29.01.2017 22:24

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na

Uzyskanie informacji o nowym osiedlu jest dość proste. Jednak handlowcom aż tak bardzo nie zależy na podtrzymaniu kontaktu z potencjalnym kupcem.

Foto: 123RF

Największe firmy w 2016 roku odnotowały zwyżki sprzedaży mieszkań aż 30–50 proc. rok do roku, co jest wynikiem imponującym, biorąc pod uwagę całkiem wysoką bazę z 2015 r. Duży popyt mógł spowodować, że firmy nie zabiegają o klientów. Czy rzeczywiście? Sprawdziliśmy jakość obsługi.

Zadzwoniliśmy do biur ośmiu największych deweloperów. Podaliśmy się za klienta szukającego dwupokojowego mieszkania o powierzchni około 40 mkw. Chcieliśmy kupić lokum za gotówkę, w celach inwestycyjnych – na wynajem. Klucze chcielibyśmy otrzymać jesienią lub najpóźniej pod koniec tego roku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Jawne ceny mieszkań. Wiele korzyści, ale są i „skutki uboczne”
Nieruchomości
Więcej chętnych na biura. Czynsze poszybują?
Nieruchomości
Inteligentne magazyny. Westside Szczecin Neo z kamieniem węgielnym
Nieruchomości
Klienci wracają na rynek mieszkań. Powiało optymizmem
Nieruchomości
Wynajem mieszkań: górą kalkulacja czy emocje?
Reklama
Reklama