Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.03.2017 08:36 Publikacja: 15.03.2017 08:30
Bulwary Książęce – inwestycja we Wrocławiu
Foto: mat. inwestora
Na coraz większą rolę internetu w procesie sprzedaży mieszkań wskazuje Piotr Kijanka, dyrektor z Grupy Deweloperskiej Geo. – Podstawowym źródłem informacji o naszej ofercie jest strona internetowa, na którą klienci trafiają m.in. dzięki kampaniom reklamowym i mediom społecznościowym. W ostatnim roku więcej uwagi poświęciliśmy obecności na Facebooku – opowiada.
Zdaniem dyrektora z Geo ten serwis społecznościowy jest dobrym, ale niedocenianym przez deweloperów sposobem dotarcia do klientów, szczególnie na początkowym etapie, kiedy potencjalni nabywcy dopiero poszukują informacji o inwestycjach. Ale, jak mówi Piotr Kijanka, jego firma nie chce się ograniczać tylko do strefy wirtualnej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Deweloperzy skupiają się na sprzedaży gotowych mieszkań, a nie na podnoszeniu cen – wynika z analiz portalu Tabe...
Średnia cena mieszkań deweloperskich praktycznie nie drgnęła w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu. W K...
W dolnośląskim kurorcie Tessera Property wybuduje 60 apartamentów.
Tygodniowy urlop za granicą może w tym roku kosztować mniej niż w Polsce – wynika z analiz Rankomat.pl.
Intencją jest, by Komisja Europejska przedstawiła plan na rzecz przystępnych cenowo mieszkań wiosną 2026 r. Trwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas