Reklama
Rozwiń
Reklama

Deweloper urządzi ci parapetówkę

Internet, dni otwarte, pikniki, targi. Jak jeszcze firmy promują swoje osiedla?

Aktualizacja: 29.05.2017 14:47 Publikacja: 29.05.2017 14:21

Stacja Kazimierz - inwestycja w Warszawie

Stacja Kazimierz - inwestycja w Warszawie

Foto: Materiały Inwestora

Jakie działania reklamowe i marketingowe są najbardziej skuteczne na rynku mieszkaniowym? Na co stawiają deweloperzy? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp.:

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Polska przyciąga centra danych. Rośnie popyt na usługi chmurowe
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama