Reklama

Deweloper urządzi ci parapetówkę

Internet, dni otwarte, pikniki, targi. Jak jeszcze firmy promują swoje osiedla?

Aktualizacja: 29.05.2017 14:47 Publikacja: 29.05.2017 14:21

Stacja Kazimierz - inwestycja w Warszawie

Stacja Kazimierz - inwestycja w Warszawie

Foto: Materiały Inwestora

Jakie działania reklamowe i marketingowe są najbardziej skuteczne na rynku mieszkaniowym? Na co stawiają deweloperzy? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp.:

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Archicom po konferencji: cel sprzedaży ok. 3 tys. mieszkań podtrzymany
Nieruchomości
Jawne ceny mieszkań. Wiele korzyści, ale są i „skutki uboczne”
Nieruchomości
Więcej chętnych na biura. Czynsze poszybują?
Nieruchomości
Inteligentne magazyny. Westside Szczecin Neo z kamieniem węgielnym
Nieruchomości
Klienci wracają na rynek mieszkań. Powiało optymizmem
Reklama
Reklama